Långklänning till bröllop?
Vet någon en bra internetaffär med fina långklänningar som man kan ha på sig till bröllop? Helst inte över 500 kr.. :P
Jag beställde en från Nelly för nästan en månad sen och har inte fått den än… så jag måste skaffa en ny! Ska ha den innan den 29:e så snabb leverans vore bra. 
Hollister <3 Ne men vet inte om de har klänningar, men de är en superaffär ju med fina kläder :)
/Christel & kaninerna! 
Ring Nelly och kolla. Så du inte får dubbla :P
#1 Såg bara korta klänningar :/
#2 Nelly har inget telefonnummer, men jag har kontaktat dem via kundservice ett flertal gånger. Får inget svar på när kläderna kommer att komma, men de är i alla fall inte skickade ännu, så det lär nog dröja. Just långklänningen finns av någon anledning inte ens i lager nu. Blir så trött på dem. x_x
Aha, inte lättare att köpa i butik då?
#4 Jag ska ut och kolla på måndag. Bor i en liten förort utan klädaffärer och närmaste stad är ett ganska "snobbigt" ställe… så jag tror att det skulle bli riktigt dyrt xD
#5 Haha jaha, men då kan det ju vara svårt.
www.zalando.se prova där :) klicka på klänningar > maxi klänningar
#7 Tack, men har redan kollat där… Hittade inga snygga till bra pris 
testa att googla det, OCH kolla på ebay hittade själv snygga där men har ingen aning om frakten och så .. Lycka till :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Nelly.com har en hel del klänningar. Satt och kollade lite nu ikväll och hittade en hel del fina faktiskt.