Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettshopping
Läst 1090 ggr
JMax
0

Senast inköpta September 2012

Ny månad ny shopping! Har ni gjort några fynd? Dela gärna med och givetvis uppskattar vi lite bilder! :o)

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

sunnys
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mitt senaste köp va mina primeboots som jag hämtade ut häromdagen, perfekt för i höst!

bambiiii
2

Hhahahhah ursäkta de dåliga och konstiga bilderna på mig, typ fjortisbilder.. ;)

Börjar med mina gula dr martens <3333

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

bambiiii
0

Andra, 2 glasögon jag köpte från new yorker när jag var i kalmar förra veckan

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

bambiiii
0

nmr 2

Turfaren
2

Fynd kanske det inte var, men jag hittade ett par svarta byxor i ett tyg som var nästan identiskt med det i en kavaj som jag redan hade, vilket innebar att jag fick en mörk kostym utan att behöva köpa en.

Sedan köpte jag en sparkdräkt till halva priset hos OnePiece. Butiken i Stockholm hade rea på vissa som säljs till fullt pris på internet.

:holmgreen:
2

Var och shoppade med några kompisar idag, jag hittade självklart ett par skor! Jag är så himla glad nu haha ^^

De är riktigt rejäla, inga man köper och sen använder en gång. Passformen är jätte bre och de är snyggare i verkligheten ;P

Dessutom är de fodrade så de är perfekta vinterskor, så länge man inte behöver vada i snö i alla fall (vilket man inte behöver här) :)

Här har ni bild osv. :P

Amandapanda
0

Mitt senaste köp var ett armband, Med 1D.. ♥ super nöjjd ! Länk till bild hääraa

Jojaton
2

har egentligen inte pengar att shoppa för, men idag var jag TVUNGEN att unna mig ett par solglasögon när jag klarade teoriprovet för körkortet! Har redan tagit sönder två par i sommar, och använder solbrillor i princip året runt, hela tiden. Blev ett par från BikBok för det fantastiska priset 19 kronor!

Johanna - Instagram

[Tilde]
0

Det senaste jag klöpte var en strapless klänning från H&M och en svart kuvertväska (lack). Var tvungen att skaffa en klänning till bröllopet jag ska på på lördag, då Nelly inte har skickt ut mina varor… efter en hel månad. Obestämd

Turfaren
0

JohannaMax skriver att bilder uppskattas, men jag tror inte att det gäller i mitt fall. Flört Min Avatar visar dock ett nyförvärv. Sedan har jag också beställt två bälten från London, men de hann inte fram i september, så det får bli en bild i nästa månads tråd.

JMax
0

Haha! Klart även du får visa upp dina senaste inköp Butros även fast jag inte är så förtjust i Onepiece!

Gör en ny tråd för oktober.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Turfaren
0

#11 Får jag påminna om vad du skrev en gång? Flört

"Nej!!! Jag förbjuder er att ha på er dom ute!!! Jättebebisoveraller får endast bäras inomhus!!Tungan ute

Jag får tossiga anfall när jag ser såna där ute…Vuxna karlar i bebisoveraller ute med vovven, jag får spader…"

Det är klart att jag då ransonerar bilderna; inte vill jag att du får spader. I dag såg för övrigt en ung kvinna i Åstorp, som iförd grå sparkdräkt kom gående med en barnvagn. Det såg trevligt ut. Skrattande