Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: hår-frisyrer
Läst 2117 ggr
Nali
0

Hjälp med frisyr!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Nu är det så att jag måste nog verkligen klippa mig igen då mitt hår spricker :P

Tänkte om någon här var lite duktig på frisyrer och vad som passar mig? Jag brukar se sånt själv och har hittat några frisyrer jag gillar men vill gärna ha fler förslag

OBS! Jag har vågigt hår, jag varken plattar eller lockar har bara naturligt så naturliga lite vågiga frisyrer skulle vara bra. Jag har aldrig heller färgat håret och vill inte göra det

Slänger upp några bilder på mig själv

Nali
0

kan även se ut såhär en normal dag, ju kortare håret är desto lockigare blir det

Nali
0

Detta är en väldigt gammal bild och jag återgår igen till att jag har aldrig färgat håret mitt hår byter färg beroende på säsong på året men mitt hår kan även bli såhär lockigt naturligt

Nali
0

Här är mitt hår stylat och lite lockat så det kan ju se lite annorlunda ut

Nali
0

Här är hjässan/ ''toppen'' av skallen, funderar på om snelugg skulle bli bra då jag haft lugg förut men inte riktigt gillade det

Nali
0

Mitt hår brukar se rakt ut efter jag duschat och då är det något i den här stilen

Nali
0

Längst ner kan jag även få korkskruvar ibland

Nali
0

En frisyr jag haft förut med snelugg och uppklippt hår

Nali
0

Samma frisyr men från sidan

Nali
0

Och nu sista bilden även den från sidan med hår som har vuxit ut men som ni ser väldigt vågigt

Nali
0

putt

[Tilde]
0

Jag tycker du har fint hår :) Om jag var du hade jag bara toppat mig och klippt sån där snedlugg du hade på webcambilderna, det var superfint!

Nali
0

#11 har faktiskt funderat på att klippa mig i den frisyren igen, visserligen är bilderna 2-3 år gamla (webbcam) men jag gillade den otroligt mycket =)

[Tilde]
1

Ja jag tycker att den passade dig jättebra! :) Även färgen ser lite ljusare ut (honungsbrunt?). Snyggt i alla fall!