Brun utan sol med god lukt!
Vill tipsa om en Brun utan sol som inte luktar brun utan sol.
Den heter Tinted self tan cream och kommer från Oriflame.
Den luktar inte alls brun utan sol utan lite blommigt, tror jag.
Den är också brunfärgad vilket gör att man ser var man har smörjt sig och den ger genast en touche av sol.
Den ger en fräsch bränna ett par dagar.
Den ger inte en intensiv färg med en gång vilket jag tycker är bra utan vill man ha det så bygger man upp det gradvis.
Denna kräm är till ansikte och kropp, innehåller 100ml och kostar 120kr ordinarie pris, men i katalog 9 (fram till 3 juli) kostar den endast 69kr!!
Så ta kontakt med en återförsäljare och köp!!
USch, jag tycker inte om sådana där konstgjorda brännor.. Det blir ju aldrig bra! Svårt att få jämnt, blir ju bara fläckigt :/
Vi gör väl reklam för alla märken här?
Är det inte därför detta forum finns till?
För att vi ska fråga efter tips och ge tips?
Jag ger tips om mina bästa produkter, jag tänker inte tipsa om halvtaskiga produkter.
Sedan om det är Maybelline eller Nivea eller vad kvittar väl?
Tipsar jag om Oriflame så kan jag säga att jag får inte betalt för det. Det gagnar inte mig överhuvudtaget.
Jag får heller inte betalt om jag tipsar om LÓreal- och just LÓreal tänker jag inte tipsa om då de inte garanterar att de inte testar på djur.
Kan det inte vara så att det finns folk här som faktiskt råkar gilla Oriflame?
#1,#2 tycker som er annars, men den är färgad så du ser direkt - det är bla därför den är bra tycker jag
#4, Sant… Bara en klag ifrån en avundjsuk?
Den enda som funkar för mig är Clarins BUS för ansiktet. Den är också färgad - men svagt färgad. Jag som är blek kan inte ha "vanliga" BUS, det blir alldeles för mycket färg.
Bonus att den också luktar gott. :)

jag gillar inte att använda "brun utan sol"-krämer, man blir orange istället för brun ju. xD
men denna värkar bra ^^
Men väljer helst att bli naturligt brun, vilket jag blir hur lätt som helst. :D
Många blir man orangefärgade av håller med…
Denna bygger upp mer gradvis, men då den är färgad så ser man lite av resultatet innan.
Denna är som en tonad dagcreme….jag gillar den mycket
Annars är jag själv som sagt ingen storkonsument av BUS..

Jag vet inte, men jag tycker att det är för krångligt att hålla på med… Till och med Summer-glow produkter tycker jag är knepiga!
Man måste ju få precis överallt, annars ser det konstigt ut… och smörja armbågar och knän innan, och… Nja, vanlig bränna är lättast.