Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkillsnack
Läst 2676 ggr
[Älskamig]
0

Gillar han mig?

En kille i min nya klass "beter sig" såhär, och jag har börjat gilla honom, och vill nu fråga vad ni tror om hans känslor?

Han skriver liksom på facebook till mig jämnt, tittar på mig i skolan och ler ofta, skrattar, sitter nästan jämnt med mig på bussen, frågade idag om jag ville följa med och köpa läsk på Coop med honom..
Sen så skulle en killkompis sätta sig bredvid honom i måndags. Han bara "Bort med dig, tjejer är bättre än du" (en killkompis var det då han sa det till, precis när jag hade frågat om jag fick sätta mig där).. 
Idag så skulle vi åka bussen och då sa han att "platsen är reserverad" till en killkompis igen, och antagligen till mig, men då satt bara killkompisen kvar. Obestämd

Tips på vad man kan fråga honom vill jag också gärna ha! <3

JMax
0

Tycker helt klart det låter som om han är intresserad av dig! Fråga om vad han gillar för musik, filmer, vad han pluggar, gillar han att resa, sportar han nått m.m

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

[Älskamig]
0

#1: Vi går i samma klass, så… Obestämd Och allt annat vet jag redan. O.o Nästan i alla fall.

JMax
0

#2 Men han kanske inte vet att du vet :o) Om ni inte redan pratat om det förstås.

[Älskamig]
0

#3: Vi pratar i princip hela tiden. Igår chattade vi smått över 6 timmar så.. O.o

JMax
0

Hehe!! Då tror jag inte du behöver oroa dig för att han inte skulle gilla dig iaf!

Var det några "kärleksvibbar" eller mer kompisprat?

[Älskamig]
0

#5: Mest kompisprat. Ett hjärta skickade jag en gång, då skickade han också det. Sen skickade han bild på sig och sin syster.. :P 
Men sen idag har han inte visat någonting :(

olympiathurfjell
0

Fråga om han är intresserad! Du kan ju inte få mer än ett nej, så det är ju inte hela värden!

Olympia Thurfjell

-olympiathurfjell.blogg.se

mylife00
1

Fråga vilken typ av tjej han gillar:)

♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥

PiganX
4

Som jag skrev på nån annan sajt när du bad om tips, så bör du inte flirta med andra när du redan har pojkvän.