OPI Djurtestad
Frågade kassan när jag skulle köpa det på kicks, lämnade tillbaka de, Djurtestade smink, SKA ALDRIG HA PÅ MIG DET!!!
Vill ebara säga att det är djurtestat och jag blev super förvånad :(
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Tror inte allt som finns på kicks är det? Dem har ju hur mycket smink osv som helst .)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
nej inte allt,
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Bra val Bambiiii.
Brukar ni köpa djurtestat smink? Jag gör det aldrig
Jag tänker inte på det när jag väl köper.
Men det står väl inte på själva sminket, eller har jag missat det?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
3# Absolut inte, jag tar ALDRIG in något djurtestat i mitt hus…. mamma köpte garnieh färg till håret, och det var djurtestat vi bråkade nästa om det;)
4# Vissa gör vissa inte
Jag har aldrig kollat upp om mitt smink är djurtestat. Jag går efter priset. VAr kan man läsa om det är djurtestat eller inte?
6# som sagt, på vissa står det djurtestade eller ej men annars kan du fråga personalen;)
Usch, ja sånt ska man inte stödja alls!
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Det är inte ens alltid som personalen är särskillt infprmerade, så bäst är ju att ta hjälp av google
Här kan man kolla om de e djurtestat eller ej:
http://www.peta.org/living/beauty-and-personal-care/companies/default.aspx
eller här
http://www.djurensratt.se/sminksmart
Enligt den första listan är OPI INTE testat på djur.
För mej är det jätteviktigt att smink, schampoo mm inte är djurtestat. ALDRIG att en hund, ett marsvin eller annat djur som inte kan försvara sej skulle torteras för att jag ska SMINKA mej. ALDRIG!
Jag skulle hellre dö än att sätta på mej en päls. Varför ska hundar & katter flås levande för att jag skulle ha deras skinn på mej? Nänänänä!
#10 Du verkar vara en vettig person! Skulle ALDRIG, ALDRIG låta ett djur lida för min skull!! Helt sjukt, rent ut sagt!
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Tack