höstmodet
Hittade en artikel på aftonbladet där de visar de nya stilarna och färgerna nu inför hösten, vad tycker ni? Kommer det bli en underbar höst men stora sköna plagg och olika färger eller önskar ni det hade blivit något annat?
Hahah usch vad fult xD
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Föll mig inte riktigt i smaken. Jag tänker fortsätta med min egna stil och köra på mörka jeans, vita söta blusar, skinnjacka och boots.
Gud va fult, har aldrig sett en sån stor hög med fult :/ Synd de.. jag hittar nog på mitt eget mode, som vanligt.
Är de meningen att dom fula modellerna ska se döda ut eller? :P
stilarna föll mig inte helller i smaken, tyckte det kändes lite tantigt och väldigt mörkt
Gillar det inte heller helt… Jag kör mycket på stickat då jag älskar varma-mys-höst-kläder, fina (mest vita) blusar osv. Färgerna tycker jag också är rätt tråkiga! Mycket av det man ser nu i affärerna är:
Mörkgrönt, brunt, svart, vinrött, mörkgult (hah vad heter det?).. Tråkiga och dassiga färger, nu blir jag ju deprimerad! xD
Dock gillar jag vinrött, men hela färg kombinationen faller inte mig i smaken.. :)
#5 Nej precis! Och hösten och vintern som är sååå tråkiga och mörka då vill man ju ha roliga färgfulla färger så man sticker ut lite och känner sig glad och istället kommer deprimerande höst med demprimerande kläder
yikes!
#6 Precis :P
Vissa kläder var fina. Men personligen är inte oversize någon trend jag tänker följa. Tycker man ser ut som en säck potatis i oversize kläder (iaf jag). Jeans och någon fin stickad gosig tröja kommer jag nog använda mycket på vintern.
Följ mig gärna på min Instagram : LitenKnits