Snygga billiga kläder
Vart kan man köpa snygga men billiga kläder?
(följer dock inget mode).
Redan kollat på H&M, ginatricot, cubus, catalog (ellos), nelly.com, bonprix :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Tycker de du räknade upp är blande de som har snyggast och billigast kläder! :o)
Second hand affärer är ju ett alternativ med
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#1 Haha ja jag tänkte mest om det finns fler som jag missat ;)
Ja second hand brukar jag kolla ibland men brukar sällan hitta där då dem vi har runt omkring inte är så bra:P
Tradera, där hittar både jag och min bror billiga och snygga kläder. Min bror köper typ bara märkeskläder som han hittar billigare där haha. :P
Rutstore.se och Lager 157 (finns webshop) har rätt billiga kläder också.
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
#3 Ja tradera brukar jag kika in ibland :)
Tack, ska kolla där :)
Jag handlar nu för tiden uteslutande nederdelar (jeans, leggins, jeansleggins, tights osv) på Lindex och Kappahl.. Billigt och bra! Toppar/klänningar och annat skojjsigt brukar jag också hitta på Lindex och Kappahl eller Gina faktiskt. Gillar inte H&M alls längre pga. den målgruppen det känns som de riktat in sig på (xs-s-m.. på H&M känner man sig jättefet när man behöver ha en större storlek liksom..), i alla fall inte i Sverige. Är störtförälskad i H&M i Tyskland dock, där har dem en helt annan målgrupp konstigt nog..
#5 Jag har storlek M, så passar mig bra med H&M, men håller med, jag gillar inte deras modeller, dem är pinnsmala :/
Ok lindex och kappahl var länge sedan jag var in på, för brukar aldrig hitta något där, men kanske gör om jag kollar in där ;)

Bubbleroom har du missat! Kolla på Nellys galna rea nu, massa billigt och snyggt.
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#7 Försökte gå in på nellys rea igår men gick inte? :( Stod att dem höll på att uppdatera. Men ska se om jag kan se det idag :D
Ja Bubbleroom, hade jag totalt glömt bort,tack! hehe

#8 Koden för rean är Crazysale
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#9 Jo det vet jag men ville intre fungera igår men fungerade idag ;)
New Yorker :D
#11 Fattar mig inte på deras hemsida hur man beställer och ser kläderna? :/
Klädhuset M kan man hitta några kap på ibland. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
#12 Dem har inte beställning på nätet vad jag vet. Men finns ju butiker lite överallt.
#13 Finns det på nätet? Vi har ingen som heter "kläderhuset M" ens nära
#14 Vi har inget nära alls, många mil till närmaste, vet inte ens vart närmaste är men inte nära här i alla fall :) Är över 6 mil till närmaste,
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
#16 Ja cellbes och halens har jag kollat på men inte mycket som faller mig i smaken där tyvärr.
Åk till Ullared. Värt den långa biten av körning (om du nu bor väldigt långt bort), men ack så billiga kläder du kan hitta där, som faktiskt finns i liknande kopior på t.ex Vero Moda. Har en stickad tröja (vanligtvis säljs stickade tröjor för ett rätt högt pris, i alla fall här i Norge) som jag hittade i Ullared, och jag tror jag gav 100 kr för den. Har även hittat linnen/bastoppar för 10 - 20 kr där, och de har faktiskt varit väldigt bra.
Underkläderna funkar, i alla fall trosorna, men rekommenderar inte alla bh:arna där, tyvärr.