Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: hår-frisyrer
Läst 1671 ggr
målle
0

tips på bra plattång

Nu har jag klippt av mitt hår i en halvlång pagefrisyr med snedlugg och eftersom jag har rätt mkt självfall i mitt hår behövs en plattång för att få bukt på mitt bångstyriga hår. Tänkte kolla med er här om ni har ngt tips på en bra och effektiv plattång som är skonsam men ändå inte för dyr, och gärna ngt tips på ngn värmeskyddande spray eller åtminstone ett som hjälper till att hålla det rakt! Skrattande

[Älskamig]
0

Jag rekommenderar värmespray som är mer som "gele" .. Vet inte vad det heter, men finns hos de vanligaste frisörerna. Håret blir väldigt bra med det tycker jag :) Tror det även ska funka för volymen. Så två flugor i en smäll. ;) 
Rekommenderar det där märket Ghb eller vad det heter. Många frisörer använder det och tycker det verkar så smidigt. Ska införskaffa mig en sån när jag har pengar. :P

målle
0

Tack för svaret. Jag har dock redan införskaffat en plattång, en GAMA och på bangerhead hade de kampanj på just den tången så jag fick ett värmeskyddande plattande kräm från loreal till, och båda produkterna var bra!

Marizia
0

Jag har GAMA och rekomenderar den starkt, den kostar lite mer men det är definitivt värt var enda krona! ;)

målle
0

tack vara kampanjpriset kostade den bara runt 600:- och då fick man det där loreal-mdelet på köpet. Ordpris på tången var nog runt 1600:- nånting tror jag.. Så jag gjorde nog ett klipp där!

JMax
0

#4 Det låter verkligen som ett bra klipp!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

målle
0

Ja, det var som sagt på bangerhead!

Arinya
0

Jag har en Remington för 299kr från mediamarkt den är SUPER! Jag har jättetjock lockigt hår och den klarar av t.o.m det!

JMax
0

Jag kom på att jag måste köpa en ny med…jag sålde ju min…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Marizia
0

#8 vilken plattång hade du? vf sålde du den? :)