Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: hår-frisyrer
Läst 4500 ggr
[Justie]
0

Hur ska jag klippa mig?!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blir galen, ena sekunden vill jag ha långt hår, i nästa kort, och sedan börjar jag fundera på permanentlockar och ja, allt är kaos!

Kan ni inte ge mig lite ideer? Kan tänka mig allt möjligt, fast inte kort-kort för då ser jag ut som en man, och ingen färgning (men slingor går bra)

Skickar med en bild, med och utan glasögon eftersom att linser kommer att införskaffas snarast…!

[Justie]
0

.

[Justie]
0

Såhär kan det se ut med uppsatt och mindre bryn (+linser)…

Arinya
0

Alltså.. det låter lite som mig bara det att jag totaltröttnar på mitt hår och om de kanske är så du känner så rekommenderar jag totalförändring :P Typ från långt rakt hår till lugg, mkt uppklippt men ändå hyftsat långt :P

JMax
0

Antingen behåller du längden och kör på något uppsatt eller kort hår så ditt ansikte kommer fram ordentligt, du är jättefin när du får bort håret från ansiktet!! Ja, annars med såklart! :o)

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Nali
0

Jag skulle föreslå att du klipper dig i en angelina jolie eller megan fox frisyr om du vill ha det långt, då din hårtyp påminner väldigt mycket om deras och jag tror det skulle passa dig, ev. jessica albas hårstil skulle passa.

när det kommer till kortare hår så vet jag inte riktigt, lycka till

[Älskamig]
0

Rekomenderar inte permanentat nu efter att jag haft det i snart 3 år. Har bara permanentat 2 gånger och jag har fortfarande lite lockar. o.o Mitt satt i väldigt länge, frisörerna var väldigt imponerade och jag var mer trött på det tillslut. Så.. Orkar du inte platta håret, så tycker jag det är fint som du har det nu :) Du kan ju bara klippa upp det lite eller köra på hollywoodlockar. ;) Tycker du passar bra i det du har nu :)

[Justie]
0

#6 För sent, tråden är gammal och håret är permanentat! Flört