Brun utan sol
Vilka har du testat? Vilken fungerade bäst?
Jag har en från Nivea och Dove, men tycker de luktar så konstigt. Idag köpte jag en från Loréal, men en gele ist för salva, någon som provat den?
Ska precis prova den :P
Oriflames är bra tycker jag!
Helena

#1 - luktar den nåt?
Den luktar gott :P
Helena

Ok, var inne på apoteket och kollade på ACOs men den luktade också lite konstigt.
Jag har Oriflames, den luktar inte som de vanliga BUS. Den gillar jag;)

#5 - då ska jag nog prova den, kommer du ihåg vad den kostar?
Nej inte just nu…men kanske 80-120kr??
Jag har den som är till ansiktet, finns en till ansikte och kropp- den är mer som gele.
Den till ansiktet är en färgad kräm så man får genast färg och man riskerar inte bli flammig då man ser resultat direkt.

ok, den här kostade 149 för en liten tub. nästa gång jag beställer får de nog bli en sån.
hade handskar på mig nu, för naglarna o händerna inte skulle bli färgade :)
Vi vill gärna höra ett utlåtande senare;)

ACOs är väldigt bra

nej, sa fel! Menar L300!

har testat niveas brun utan sol, men jag blir bara orange, lika med mina vänner, vet inte vad dom annvänder för märke men fult blir det! och det värsta är ju att man inte märker det själv!
apotekets e bra :)

Nu har jag provat denna från Loréal två ggr, i ansiktet fungerade inte. Man blev väldigt torr och stel, man fick också en orange färg. På kroppen tycker jag att den fungerade. Det som skillde denna från Dove och Niveas är att man fick ett resultat direkt!
Min absoluta favorit är Decleors brun utan sol, doftar gott och ger snygg färg. Man kan använda den till både ansikte och kropp dessutom, är nog den enda brun utan sol-produkten som inte gett mig finnar i ansiktet!
/Christina

#15 Jag har hört mycket bra om den, vad kostar den och var kan man få tag i den? Är det bara salonger?
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!