Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettsmink
Läst 2534 ggr
Karmatarerskanise
0

Concealer

Vad använder du för concealer?

Stift? Flytande? Palette?

[Cissalie]
0

Min concealer är från Lumene, ett stift :)

Anna
0

Cover All Mix från Make up Store. Finns inget annat för mig. :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[westerlind]
0

Samma som #2. Den är helt underbar!

Karmatarerskanise
0

#2 Jag har en som liknar den fast från "Viva la diva" Aningen billigare ;)

[Fiction]
1

Jag använder Anti-blemish Solutions från Clinique, som är flytande.

fidojunior
0

Palette som #2

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

JMax
0

Make up stores flytande men måste nog ta cover all mix nu då jag tycker den täcker lite bättre o jag har fått brutalt mörka ringar under ögonen…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

spacesheep
0

Har en underbar palette från E.L.F faktiskt, extremt billig men har nyanser som passar min hud så otroligt att ingen annan slår den!

http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~258.htm

Izan
0

Tikeis mingröna :)

Wand
0

Jag använder inte concealer då det inte behövs. Den är ju mest bara till att täcka ojämnheter i hyn och finnar etc, jag kör enbart på lite foundation, puder och rouge. 

Har dock en concealer från oriflame. Den funkar bra, trots att jag bara använt den någon gång. Den är flytande i en pennliknande grej med en pensel längst ut.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Fiona
0

Har ett stift från Oriflame!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Ida-M
0

Har budgetvarianten från Viva La Diva, men den börjar ta slut och jag funderar på att satsa på Cover All Mix från Make up Store istället. Är rätt nöjd med den från Viva La Diva. Men det känns inte alltid som det håller hela dagen och därför kan det vara värt och se om den från MUS har bättre resultat längre :)

Karmatarerskanise
0

#12 Du får berätta om det är skillnad sen när du testat. Jag har ju som sagt samma som du nu.

1337
0

min absoluta favorit (den som funkar bäst) är faktiskt från kubiss och är overkligt billig 12 KRONOR!! Det är den bästa, näst bäst kommer make up stores cover all mix för närmare 300 kronor. båda är bra men jag håller mig helst till kubiss (finns på in/finn de är där ja köper mitt ;)

[Jounapä]
0

Cover all mix från make up store är superbra Glad

VilmaKristina
0

All over cover stick från ELF för mig, väldigt bra Flört

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

citytjejen
0

Cover all mix från Make up store har jag, bästa jag haft! Har alltid haft mörka ringar under ögonen (ett släktdrag) och denna är den enda som täcker snyggt och som inte lägger sig fult i de fina linjerna man har.

/Christina

VilmaKristina
0

Redan skrivit i tråden men den kom upp nu så kan säga att jag använder foundation som concealer :)

• Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.

JMax
0

Cover all är jättebra!! Men just nu har jag en flytande även den från MUS såklart :o) Men när den är slut blir det cover igen.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!