Någon aom använder dennna?
Hej nu är det så, att jag vill ha någon kropps"schampo" som luktar gott, vill att det ska lukta gott på min hud…
hittade denna på body dhop…
Vad tycker ni?
http://www.thebodyshop.se/web/kroppochbad/strawberry/Strawberry__Shower_Gel-153.aspx
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
SKa vi säga vad du tycker luktar gott?
Nu har jag inte provat den här, men har inte fruktkräm och grejer en tendens att lukta bubbelgum, litet godisdoft liksom?
Body shop hade en duschkräm som hette någonting med ocean…(den var turkos) förut den luktade fräscht och precis lagom starkt tycker jag.
#1Jag tror att hen bara vill att något som har provat krämen ska ge en recension av, beskriva doften, inte mer med det.
Jo jag vet att den luktar gott, men vill veta om nån har provat, och rekomenderar den… ;)
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Jag gillar inte den doften men det är svårt med dofter då alla har så olika "doftsmak"
Har deras duschcrem i Mango och en i Moringa, de tycker jag luktar gott och fräscht när man duschat.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#2 Haha, jaja så kan man ju också tänka haha! Tyckte det lät lite mysko att vi skulle avgöra vad hon gillar!
Jag tycker att nästan allt från The body shop luktar gott :D
Vill du lukta gott ska du använda Body Butter! Finns i massa olika dofter så som jordgubb, blommor och choklad <3
6#okey tack
Jag hade den fast en annan doft och jag tyckte den funka kanon. Som vilken duschkräm som helst. Dock något överpris kan jag tycke…
Jag har den :)
Meeen de är inte min favvo, jag har mango och papaya istället :P
/Christel & kaninerna! 

Ja, de är ju tyvärr lite dyra…

Ja, de är ju tyvärr lite dyra…
Tack alla för svaren :D
jag har den och tycker den lukta ganska gott :) kanske lite för mycke "godis" lukt.
Mvh Linnéa