MASCARA
Hej!
Jag har väldigt långa ögonfransar naturligt och alla mascaror jag testat hittils bygger för det mesta bara på längden av ögonfransarna vilket resulterar i att mina ögonfransar bara blir glesa, alldeles för långa och klumpar ihop sig. Jag är trött på att behöva köpa nya hela tiden bara för att inga fungerar bra. så nu vill jag ha **tips
Vet ni någon mascara som gör så att ögonfransarna blir tjockare och fylligare utan att bygga på alldeles för mycket på längden?
**Jätte tacksam för svar!
Nu använder inte jag den längre. Men jag har för mig att Maxfactor false lash effect volume mascara "tjockade till" ögonfransarna väldigt snyggt. Men du kanske har prövat den? Men jag antar att du ska söka efter mascaror som det står "volume" på eller som visar att de separerar ögonfransarna bra, och inte dem som det står att de bygger på längden. Men det kanske du också tänker på. :)
Den har jag nu. Köpte den förra sommaren och då var den verkligen kaos. Typ det värsta jag varit med om, den klumpade något otroligt. Jag har bara använt den sporadiskt men nu när den börjat torka och bli lite gammal fungerar den ganska bra.
Jag testade en kompis mascara, den var leopard-mönstrad. Jag har för mig att man fick den i en tidning. Den funkade iallafall SUPERBRA på mig, men finns den ens att köpa?
Hupp! ;D
Ja, mascaror fungerar väl antagligen olika på olika personer de också. Har inte maybelline nån leopardmönstrad?
Jag har loreals telesvopic och tycker den är skitbra annars är ju den gula från maybelline bra :)

Jag har Cliniques 38 graders mascara som jag tycker är underbar! Den tjockar till bra på mig och har en liten bra borste så att man kommer åt mer än med en stor som lätt bara swischar över toppen på fransarna.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!