Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 1932 ggr
Minrandigalama
0

Baggy jeans?

Vet inte om dehär är rätt sida nu..

Men jag undrar om NÅGON vet vart det finns baggy jeans för tjejer som inte kostar typ flera tusen? känns som om jag letat överallt men inte hittat några som verkligen är baggy.. så om någon har något tips/vet vart de finns så säg gärna till ! :)

Tack på förhand

Sandra

JMax
0

HM o Lindex brukar ha, inte så jättestora men baggystile iaf

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Fiona
0

Säger som Johanna, kolla H&M och Lindex. Har inte sett så många baggy det senaste.

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Cafesinner
0

Brukar aaaaldrig hitta snygga heller..:(

Minrandigalama
0

Okej tack ska kolla ! :)

#3 Nej jaa vet det är skit svårt :( och om man vill ha fler en ett par så blir de ju jätte dyrt om alla kostar över 1000 :O Men jag hittade några helt okej på Smartgirl.se när ja sökte på baggy, men hade önskat att dom var ännu mer baggy :(

Nathalie-G
0

Kolla på killadelningen, har ett par jättesnygga baggyjeans som är för killar egentligen, sitter perfekt förutom att jag får vika upp benen då min bror som har använt dom är 30 cm längre än mig (A)

Minrandigalama
0

Haha okej tack jag får kolla ! :D

Uppskattar verkligen svaren ! ^^

[theotoft]
0

lite sent kanske men www.junkyard.se har massor med baggy i olika prisklasser och märken.

Dipsie'n'Poo
0

Jag har köpt mina från Stadium. :) Vet dock inte hur mycket ''baggy'' du vill ha, men det räckte för mig. ;P

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta