Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 909 ggr
AnnaJohansson
0

Proactiv

Såg denna på TV Shop för ett tag sedan och undrar om det möjligtvis är någon här inne som använder Proactive? Det låter ju som att den är jättebra, men hur bra är den egentligen?

Länk -> http://www.tvshop.com/SE/products/5864/11692

// Anna

Liss
0

Jag har med sett de en hel del och undrar desamma.. skulle vilja testa den åtminstonde. De är så många kändisar som är med i reklamen, visserligen kan dem väl få väl betalt för att säga att dem gillar det. men jag tycker en del av kändisarna är sånna som brukar vara ärliga.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Betty
0

Min kompis har den och hon säger att den e grym….testat ngn gång och jag tycker oxå att den verkar väldigt bra..

madland_se
1

Ehrm… TV-shop? Bra eller ej, jag handlar inte från TV-shop - det är en principfråga. De har byggt upp sin affärsverksamhet på att kränga en massa dynga till desperata människor. Tragiskt. Om produkten nu var så bra, då borde den kunna finna sina kunder den "vanliga" vägen…

Sandra
0

TV-shop är iof ett av alla sätt att marknadsföra produkter på. Sen om det är dynga eller inte, är nog upp till var och en att avgöra.

Uppenbarligen är det inte dynga med just denna produkt eftersom Bettys kompis tyckte den var väldigt bra. Så att dra alla deras produkter över en kam sådär, tycker jag är fel.

Liss
0

jamen då kanske man skulle testa den då:) hur kommer man in till dem då, är de bara tvshop.com eller nått?

LinneaG
0

bara sett reklamen med jessica simpson och kelly clarkson.

Liss
0

Även hon som spelar tenis och någon rappare är med:P vet inte vad dem heter, hehe!

Betty
0

#3 Alltså all reklam är ju till för att kränga på folk saker, vissa blir kanske mer påverkade än andra. Men isf borde du även bojkotta alla kanaler som överhuvudtaget använder sig av tv-reklam för att "överleva" för reklamen påverkar många människor och är väldigt psykiskt uttänkta…

Tillbaka till ämnet, som sagt min kompis tyckte den va bra som sjutton (hon köpte den inte via TV-shop utan ute på marknaden när hon jobbade i USA, så den finns ute där)

juliapettersson
1

Fyf*n vad den reklamen är störd, rent utsagt. Dom visar en före-bild på ett finnigt killansikte, som har tandställning. På efter-bilden är hyn perfekt och ingen tandställning… Gaah, så man får perfekta tänder på köpet också eller?!

madland_se
0

#8 Innan det här drar ut till någon form av pajkastning så säger jag såhär; reklam har självfallet till uppgift att sälja artiklar eller tjänster, väcka ett behov eller uppmärksamma en politisk åsikt.

Vidare tycker jag att det finns bra reklam och dålig reklam.

Vad det gäller TV-shop så tycker jag att det är dålig reklam. För mig får alla produkter - oavsett hur bra de är - en skithusstämpel när de passerar genom TV-shops utbud.

Det är min åsikt.

LinneaG
0

#9 - så är det ju alltid, bara kolla på reklamerna med anti-rynk kräm. först är de 'osminkade' i en mörk och dyster omgivning sen blir de lite sminkade, massa ljus och ett leende på läpparna.

juliapettersson
0

#11, fast det där med tandställningen borta var bara så blää. Tycker det var att gå över gränsen.

LinneaG
0

#12 - jo det är sant,  det ska ju vara så pass lite att man inte tänker på det!

Emmy
0

proactiv.se :)