Jag vill tuffa till mig.
Jag är trött på mitt utséende. Vill dock inte färga och kan/har inte råd att gå till någon som kan noppa mina ögonbryn.
Vad gör man? :/ Kör vanligtvis på lite mascara och ME olja ("morotsolja").. Ingenting annat.
Nu för tiden kör jag mest på mjukisbyxor, har inte liksom några andra roliga kläder. :/
Vill klä mig lite "gammeldags".. Lite lantcharmigt sådär.. Men hittar inget jag verkligen trivs med.
Någon som kan ge tips och förslag? :D
Putt.

Noppa ögonbrynen kan du lära dig själv, ta lite i taget bara och så samma på nästa bryn.
Håret kan du klippa lugg, byta läge på benan eller sätta upp det.
Börja sminka dig, använd dig av andra färger än du brukar
Kläderna tycker jag att du ska skippa mysbrallorna. Om du inte gillar de kläder du har, sälj på tradera och köp annat eller var lite kreativ och sy om de du har
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#2: Jag noppar, men blir aldrig bra :( Hur gör man? Skulle kunna få till en riktigt fin form, men vet bara inte hur man gör. Noppar bara av hela mina ögonbryn :(
Lugg trivdes jag inte med, brukar byta läge på benan men sparar just nu ut håret och har ingen fin frisyr (om man nu inte toppar då, men vill bara låta det vara nu när det ska växa ut) ..
Ang ögonbryn finns det jättemånga tutorials på youtube:)
Ett tips är läppstift, det fräschar upp ett helt utseende! Vare sig det är rosa, rött eller beiget. Använder du också rouge får ditt ansikte mer liv :)
Håret kan du locka för att få ett "nytt" utseende, antingen med locktong, plattång eller sova med flätor.
Jag kan tipsa om den här affären: http://www.chicy.se/ Där finns bl.a. massa virkade kläder! Supersnyggt och "lantligt" men modernt.
Accessoarer är också viktigt för att få en fräsch look! 
#5: Är så trött på lockar! Ha ha.. Permanentade mig förr förra året, och inte förens denna våren har det börjar gå ut. Min frisör var riktigt imponerad över att lockarna hade hållt i sig så länge. Så några mer lockar säger jag nej tack till. Ha ha! :)
Kör på morotsolja istället. Mycket bättre för hyn än rouge. Läppstift brukar jag redan köra på en hel del. ;)
Förutom allt det så noppade jag ögonbrynen genom en tutorial på youtube och nu trivs jag jätte bra med det!
Tusen tack för alla tips.