ögonbryns tatuering panache
hejsan undrar ifall någon gjort kosmetisk tatuering på panache på femman i göteborg? ska göra det men de har ej före och efter bilder så vet ju egentligen inte hur bra de är.
Tacksam för era svar:)
Kram martina

Varför tatuerar man ögonbrynen?
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag har nästan inga bryn pga mycket plockande när ja var yngre
Måla med sån där bryn penna ist? ;) Känns onödigt att tatoera då man kanske inte vill ha det så när man blir gammal…
Jag vill också tatuera ögonbrynen, men är för feg för det, rädd att det ska bli ogillandes och då sitter man där som ett fån :D
Jag målar med penna varje dag, och kan säga att har man en dålig dag och de inte blir som man vill, så är de jäkligt irriterande. Lättare att ha de tatuerat då.
ja det e jobbigt när man har en dålig dag, ja har tatuerat mig en gång fast det var i thailand, så färgen har börjart lossna. men nu tatuerar dom ju strå för strå så att det ser väldigt verkligt ut.:)
Oj, i Thailand hade jag aldrig vågat.. Men blev du nöjd? och hur länge sen var det? iom att färgen börjat lossna?
#1 En del gör det för att se saknar helt, andra för att de har tunna eller små, andra för att de tycker det är snyggt.
En riktigt duktig får ju det att se väldigt verkligt ut med stån och allt.
Men det gäller att välja rätt, har sett fruktansvärda också :)
Att tatuera mina ögonbryn är bland det bästa jag gjort, är super nöjd. Mina är jätteljusa och jag blev så trött på att alltid behöva måla dem och vissa dagar var det som för gjort att få dem bra.
På mig är det gjort med strå för stråmetoden vilket ser väldigt naturligt ut.
Håller med om att det är viktigt att den man går till verkligen vet vad den håller på med. Det bästa är på rekomendation. Jag hade nog aldrig vågat om inte en som jag känner varit och gjort det och kunde rekomendera tatueraren.
En ögonbrynstatuering sitter i ungefär 3-5 år sen behöver man nog fylla på.

Mina är med jätteljusa så det kanske skulle vara något då. Rakar de av brynen när de gör det eller kan man ha dem kvar?
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
# Min tatuering följer mina bryn och de rakas inte av när man tatuerar.
Klart man har sina egna bryn kvar. det rakas ingenting :D har två vänner som tatuerat och på båda de ser de ut som skit rent ut sagt, och de har inte gjort de på samma ställe ens. Därav min skräck :D
Angående rakat eller inte så är det olika. Skulle de raka så växer dom ju ut igen.
ja det är det som är det bästa att färgen följer brynen, jag har ju lite bryn så det ser naturligt ut med det jag gjorde, om jag är brun syns inte att färgen har släppt men om jag är blek så syns det mer. Är det någon som har någon bild på era tatuerade bryn? piri piri har du någon?
Ja självklart ska färgen förlja brynen, gör dominte det ser man nog väldigt konstig ut ;)
#13 Tyvärr inte..