Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: smink
Läst 1277 ggr
MissInAction
1

Lauren Luke + borstset

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tänkte tipsa om detta underbara borstset. Jag köpte det för ett år sedan och är verkligen supernöjd med varenda en! Borstarna håller hög kvalitet och har ett väldigt bra paketpris, nu är det dessutom hälften så dyrt som när jag köpte det Flört

Här är länken till sidan som man kan beställa ifrån. 
https://laurenluke.com/shop/

Och så slänger jag in en video där Lauren presenterar borstarna när de släpptes. 

Tyckte det var kul att få paketet från henne för man fick med en handskriven tack-lapp Skrattande
Åh vad jag gillar Lauren Luke! Har följt hennes youtube-videos i snart tre år nu. 

Några fler här som gillar henne?

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

JMax
0

Aldrig hört talas om henne…Men det är ju jättebra priser på hennes borstar och vilken historia hon har!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

MissInAction
1

Verkligen en fantastisk historia! Skrattande
Hon är en vad de brukar kalla youtube-guru och har gjort en fantastisk resa. Från början vågade hon inte prata i sina videos utan man fick höra musik. När hon började prata så pratade hon jättesnabbt. Men nu pratar hon på som om ingenting, hihi Glad

Kluring om Ryssland

[Forest]
0

tackar för bra tips litar mer på personliga omdömen än dessa "säljar videos" :) jag behöver nya borstar så ditt tips kom lämpligt Flört

MissInAction
0

Det där paketpriset för 8 kanonborstar är ju som hittat, dessutom!
Jag betalade £8 tror jag då de var nya. Men tycker lätt att de är värda varenda pund Skrattande haha

De som har använt borstar från MAC brukar säga att de här är likvärdiga i kvalitet. Själv har jag inte haft några "märkesborstar" tidigare utan köpt på åhlens och kicks. Men jag har haft ett stort intresse för smink sedan 15 år och märker vilket lyft det gjort.

Kluring om Ryssland