Garniers BB cream
Heej, är det någon som vet var man kan köpa garniers BB cream?
Läste någonstans att den finns på H&M och på Åhlens.

Okej, tack :)
H&M och kan inflika att den är så fantastisk som det sägs ;D
Jag köpte min på Åhlens men upptäckte att den fanns nästan 40kr billigare på ICA Maxi!! Tyckte dock inte den var speciellt bra :S Skrev ett omdöme här: http://beautybytirin.blogspot.se/2012/04/garnier-bb-cream-review.html
Jag tycker inte den är värd att köpa ;/ min hud blir jätte fet och jag måste ha puder över (mitt mineral puder jag annars bär självt) så för mig blir det bara en extra sak att ta på. Täcker inte ett dugg och är bara fet :/ stort minus från mig iallafall :( men finns ju vissa den är bra för :)
Kul att ni skriver vad ni tycker om den.

När jag började använda den i början så gillade jag inte den alls. Men efter tag så började jag se att min hy såg så mycket bättre ut med denna BB cream :D
Tror att den passar bäst för personer med torr eller normal hy.
fast man ser dock mina torra partier ännu mer med krämen :/
Och man blir helt orange i ansiktet av den! :(
#10 Det finns olika färgskalor på den, du kanske råkade ta den lite mörkare? Jag har ljusaste och den är lagom till mig.
Och ja, den är inget för personer med redan fet hy, då måste man ha ett laer puder på också för att inte se blank ut.
#11 Det finns "medium" och "light", jag tog light. Den blir orange i färgen (i alla fall om man inte har värsta solbrännan redan), så jag var tvungen att använda pulverfoundation uppepå :/
#12 Dark har jag sett också. Vad underligt, jag är jätteljus i hyn, brukar alltid få ha den ljusaste på foundations och puder men den blev inte alls orange på mig!
#13 Orättvist!! :P haha
Blev hänvisad hit då jag undrade i en annan tråd vad BB Cream är.
Något klokare blev jag, kanske.. tycker det verkar påminna om en tinted moisturiser med lite extra saker som den sägs kunna göra?
Frågan är hur mycket skit det är i produkterna? Med skit menar jag sådant som irriterar huden och orsakar akne? 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland
#15 Den funkar helt ok på min hud! Jag har för det mesta fin hud, utan orenheter osv.. men ibland blir den torr/fet på samma gång x_x BB cream återfuktar så jag blir inte torr och den ger mig heller inga finnar eller liknande. Däremot blir man glansig i ansiktet av den och om man inte tvättar bort den helt tror jag huden blir ganska fet…
Kanske inte hjälpte så mycket, men det är min uppfattning av den. 
Den verkar fungera väldigt olika på människor. Jag har i vanliga fall ganska fet hy men jag kan ha en hel dag med bb cream utan puder på och ändå inte bli glansig, vilket jag blir om jag inte har något alls.
Jag har använt den nu i ca 1½ månad och är jättenöjd! Den täcker inte de större skavankerna men den fixar de små så helheten ser naturligt fin ut 

Våran hud reagerar olika, ibland måste man ge en ny creme ett par veckor på sig. Under tiden kan huden reagera med finnar, bli fet eller liknande för att sedan bli jättefin men många slutar använda produkten direkt vilket iof är förståeligt…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag tycker den är väldigt bra på min hud, den täcker så mycket som är lagom liksom. Jag har använt den i cirka tre veckor och min min hy har inte reagerat med finnar eller liknande. Jag har inte haft en finne i hela mitt liv och jag måste medge att jag var lite rädd att den skulle framkalla detta, men icke! :)
Stort plus till BB cream!
(Jag använder Light)
Jag hittade ett test på denna produkt, som Smartson har gjort 
Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland