Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkändisar-skvaller
Läst 358 ggr
Linda
0

Paris i finkan

Hmm ni har säkert hört att Paris Hilton kommer få sitta en tid i fängelse pga sina trafikförseelser.

Vad tror ni tror ni att hon kommer klara ur det och klara sig med bara fotboja ist?

Konstigt aatt alla kända rika ofta klarar sig bra mkt bättre än en svart fattig i samma land. ….

E_hjo
0

Det är klart att hon klarar sig undan. Så är det ju med alla "betydelsefulla" människor. Sådant gör mig så arg…

CBA
0

Hon skulle visst be om någ hos Arnold Swartzenegger [stavning]…ja jisses :o/

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

diana_
0

Haha hon har mkt pengar hon tar säkert sig ut på något sätt..så brukar det funka därborta.

Johanna
0

hon löser det säkert.. inte behöver hon sitta i finkan… kan jag aldrig tänka mej… haha

Benjy
0

stod i tidiningen igår att hon inte slipper undan med hussarrest/fotboja utan att hon måste vara i fängelset.

Hon blir väl bara glad, mer PR till henne…

Johanna
0

jaha.. vad "bra" då,.. rätt ska vara rätt… :)

Alexandra13
0

:) Kul att hon sitter i fängelse :) Skämtar bara, men jag gillar henne inte

Sussi
0

Ja nog åker hon in i finkan iaf. Varför ska hon slippa undan lagen? Tror inte hon tycker det är så roligt när hon väl sitter där. Då är det real life som gäller och inte simple life :)

Benjy
0

läste i aftonbladet att för hennes säkerthets skull kommer hon få vara i isoleringscell 23 h per dygn.. i 45 dagar.

Hon kommer säkert skriva en ny bok om upplevelsen där.
Lycka till Paris

diana_
0

Hahaha kan inte tänka mig, hon som lever i lyx hur ska hon klara av det ? :P eller får hon förmåner?

erika_rika
0

Bra fråga!

Tom
0

Jag tror att hon åker in men ut direkt efter.

Tom

mandymoo
0

#5 Läste också det där om att hon måste… men sen läste jag också att just det fängelset är väldigt fullbelagt o tydligen så har någon kändis som skulle få sitta där innan fått vända i dörren o åka hem för att det inte fanns plats o på så sätt slapp…

Men det skulle ju helt klart inte skada om hon verkligen fick sitta där som vem som helst *Ler*

ThereseW
0

Hörde på Jay Leno att straffet blivit reducerat till halva tiden, och att hon inte kommer behöva sitta med de övriga fångarna..

Benjy
0

-…kommer nog sluta med att hon bara behöver böta…

pottsorken
0

hmm jag skulle vilja se henne hamna i ett riktigt ghettofängelse där ingen brydde sig om vem hon var(eller snarare tvärtom) så den lilla rika flickan fick sig en läxa om hur det ser ut i världen..

men tyvärr så åker hon nog aldrig in eller får en egen cell med alla bekvämligheter…

Sandra
0

Det som #13 skriver är lite lustigt. Skulle de behandla en mördare på samma sätt om fängelset där råkade vara fullt? Knappast… oavsett VAD man gjort för brott, är det klassat som tillräckligt grovt för att åka i fängelse, då ska man fan sitta där också! Packa in henne som en sill i en skrubb eller nåt annars!

Miniblomm
0

han kommer säkert köpa sig ur det på någe sätt :/ asså det är väldigt oretvist att rika typ miljonärer kan slippa undan medan "vanligt" folk ska sitta hur länge somhelst

Sandra
0

Från 45 dagar till 23… det är fan skamligt!… men men

Tom
0

#19 Jag är ändå mycket förvånad över att hon överhuvudtaget behövde sitta i Finkan.

Tom

[slo]
0

Nu blev det ju visserligen fotboja ändå ;)

Jag är imponerad av den där flickan. Svinrik och världskänd… Men för vadå? :P Hennes föräldrar eller syster är det ju knappt nån som vet vad dom heter. Tycker hon är grymt smart :)