Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 546 ggr
kredka
0

Thermoaktiv anti-celluliter balsam?

Hej, jag är kanske inte så där jätte aktiv här men smygläser ofta och måste säga att jag tycker om att läsa era tips och råd :)

för ett par dagar sen har jag kommit hem från mitt hemland där jag hittade (och naturligtvis köpte! ;) ) thermoaktiv balsam som skulle strama åt huden och bekämpa celluliter. Jag testar den nu ett par dagar och är super nöjd - varje gång jag använder den så jag känner hur den värmer upp problematiska områden och effekten känns i ca 1-1.5 timme, efter bara ett par dagar huden känns stramare. Det som gör den extra roligt är att den kladdar sig inte, luktar gott, verkligen funkar (känns att den värmer upp fettet ;) ) och är relativt billig (ca 40-50 sek/förpackning). Med tanke på det har jag börjat kolla efter någon balsam som skulle fungera på samma sätt - alltså värma upp och *tvinga fettet att jobba snabbare* men som jag kan köpa här i sverige då det känns jobbigt att beställa hela tiden grejer och inte kunna gå till affären och bara ta det man vill ;) Dock det enda alternativet jag hittade är nåt som heter Caviar Hydro Anti Cellulitis + Slimming och den kostar som billigast 449 sek!

Så…jag undrar om jag kanske kallar det för ett fel namn eller nåt och om kanske ni vet några balsamer som fungerar på samma sätt och kostar inte mindre förmogenhet??

Har någon testat en sådan balsam också? Vore roligt att få läsa lite om andras erfarenheter :)

Välkommen till ferretplanet.se :)

ettlitetalias
0

Ingen aning! Vad heter produkten du använder nu?

kredka
0

Företaget heter Bielenda och på förpackningen står * pomaranczowa skorka* ;) köpte den i Polen :)

Välkommen till ferretplanet.se :)