Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: kläder
Läst 4017 ggr
målle
0

byxor för långa ben?

Jag är en lång tjej (184-185 cm) och har såklart alltid problem med att hitta byxor som är långa nog åt mina spiror. Vet ngn vart/vilken butik man kan hitta byxor med lite längre längd, jag tänker främst på andra typer av byxor än jeans för jeans går att hitta men typ chinos eller "vanliga" byxor är jättesvårt att hitta i rätt längd!

Jag söker helst fysiska butiker men har ni tips på nätbutiker så är det oxå välkommet! Tack!

JMax
0

Jag är 180 cm lång och hittar aldrig byxor med långa ben så jag har alltid kjol. Var hittar du långa jeans?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

målle
0

jeans från tex JC har funkat, de har ju ibland 36 tum i längd, men många jeans med 34 tum är tillräckligt långa oxå, men faktiskt har jag jeans från Ullared (haha) som är perfekta i längden. Så det gäller väl bara att ha tur! Men "vanliga" jeans typ crocker eller lee har jag haft som varit 34 el. 36 tum långa.

Petr@
0

Hej på er :)

Det är ett ständigt problem för mig med.. Jag har köpt byxor modell längre i England. Där verkar de inte tro att alla är stöpta i samma form ;)

Annars är hoppet topshop, deras "Tall" kollektion har kläder för oss långa.

Vad har du för storlek "målle"? Jag har chinos liggandes här hemma som är lååååånga i benen men dessvärre för stora.

målle
0

hmm det är olika men jag får nog ha 42 el 44.

Ska kika på topshop! Tack för tipset!

citytjejen
0

Nu kanske du inte ville ha jeanstips, men Dobbers jeans brukar vara väldigt långa i benen har jag märkt!

/Christina

målle
0

jeanstips är så välkommet ändå! Tack!

Petr@
0

Jag har ett par oanvända klarblå chinos i strl 42 om någon är sugen :-) Ursnygga men tyvärr för stora . Köpta i London!