bröllop
Då vart man bjuden på bröllop i sommar, min sambos moster skall gifta sig. Kul tycker jag då jag äntligen får tillfälle till att klä mig i en fin klänning, men då till problemet…jag vill köpa en ny klänning till detta och skulle vilja ha lite tips och idéer. Helst inget vitt (såklart) inget svart (eller annat för mörkt) och gärna med en liten ärm (inte helt ärmlöst)
Gärna något åt det söta hållet och inga tighta fodral! 
jag har precis samma problem som du har, haha. har du kikat ellos och alla dom sidorna? :)
Ja jag tycker Ellos börjar bli lite tråkigt…har nyss hittat en ny sida jag aldrig sett förr www.zalando.se de hade mkt snyggt, egentligen är mitt problem inte att hitta vart jag ska hitta klänningen, jag har bara hittat så himla mkt snyggt att jag inte kan välja/bestämma vilken! Därför tänkte jag om ngn har tips så kan man solla lite bland alla val 
#2, haha förstår.. då har jag ett problem som är helt tvärtemot ditt då. :o men den där sidan hade väldigt mycket fint. :)
jag brukar kolla ellos, halens, bonprix, la redoute, asos, nelly och nu då den nya zalando
men har som sagt svårt att välja vilken typ av klänning..
Den var fin, men jag trivs inte i så smala band, dessutom måste jag "förstöra" looken på klänningen med att ha en kofta eller liknande över då jag tenderar att ständigt frysa
Men tack för tipset Hera!!