Köpa Oriflame produkter ?
Finns det ett intresse där ute och köpa produkter från Oriflame via en konsulent ? Är det inte bara enklare att köpa produkterna själv via hemsidan ? Än att köpa produkterna via en konsulent. Eller finns det intresset fortfarande ? Jag undrar delvis för att jag själv är konsulent. Och delvis för att jag undrar om det ens är lönt och vara konsulent.
Är du själv Oriflame konsulent och kanske vill ge tips & råd till en nybliven konsulent. Så får ni gärna skicka en kommentar. Tacksam för alla svar !
Tack för förhand.
Följ mig gärna på min Instagram : LitenKnits
Jag var konsulent och efterfrågan var väl inte så jättestor kändes det som. Jag tjänade inte alls mycket på det så jag tröttnade. Känndes doc som att "äldre" damer var intresserade :)
Doc höll jag mig till de jag hade i min krets som var runt 20år och de ville helst shoppa från märken som L'Oreal, maxfactor, mabeline, isadora mm på stan istället. De hade redan sina favoriter och tycker det är roligt att shoppa..
Men tror säkert att många som känner till märket sen längre tillbaka och vet närmare vad det är, skulle gilla att ha en konsult som de kan beställa av, många tycker nog det är skönt att slippa gå på stan eller själva beställa via internet.