Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 2327 ggr
MissInAction
1

NeuLash - fungerar det?

Har någon testat det här och är det värt pengarna? Det vill säga, fungerar det? 

http://www.neulash.se/

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

deleteduser
0

Värt varenda krona! Jag hade sjukt korta ögonfransar innan jag provade den och efter knappt en månads användning var dom både långa och mörka ;)

MissInAction
0

Oki! Och måste man fortsätta använda dem hela tiden då eller kan man göra uppehåll utan att effekten försvinner?

Kluring om Ryssland

deleteduser
0

Först använde jag den varje dag i 2 (3?) månader men nu använder jag den 1-2 gånger i veckan :)

MissInAction
0

Hm oki! Undrar om det är billigare att köpa någonstans, eller om priset brukar ligga på samma nivå? Obestämd

Kluring om Ryssland

deleteduser
0

Kolla på tradera. Där köpte jag min för c:a 600 :- (Oöppnad)

MissInAction
0

Haha, jag såg nu att de också har neuveau Brow - ungefär samma fast för ögonbrynen. Kanske jag skulle testa, jag plockade ju mina så mycket i tonåren så jag tycker att de är för smala nu, har ingen bra form Obestämd

Kluring om Ryssland

Fiona
0

Har hört bra recensioner om det!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

EvaLuna
0

Har prcis börjat… Köpte en flaska i måndags. Spännande värre!

MissInAction
0

Jaha trevligt! Du får berätta hur det går Cool

Kluring om Ryssland

Mia
0

Även jag beställde nyss, hoppas det fungerar på mig Skrattande

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

MissInAction
0

Nu vill jag verkligen prova!! Skulle vilja prova lösögonfransar, men det sägs att när de lossnar, så åker även ett gäng av de egna fransarna med - mindre roligt Skrikandes och så är det nog snordyrt.

Kluring om Ryssland

Mia
0

#11 Usch, de lät mindre roligt ja Tungan ute har aldrig provat lösögonfransar själv..

/ Mia, sajtvärd för Självkänsla och Psykologi.

Bejbymoose
1

DET FUNKAR! :D har användt det sen i början på februari och mina fransar är super fina nu! :) tog dock ett tag för mig att se det resultat jag väntat mig. Dem växte ojämnt så jag fick klippa på ena ögat och bara applicera på det andra så det skulle bli jämnt. Men nu är dem as bra :D min börjar dock ta slut och jag har inte råd att lägga ut 1000 kr på en ny :/ så jag undrar om någon har testat Xlash här? Den är ju mycket billigare och har fått bra omdöme av många :)

ullaholger
0

Var är det bliigast att köpa? Neulash hemsida eller salong/affär?

MissInAction
0

Jag köpte den stora förpackningen på finlandsbåt förra helgen och har nu använt det i en vecka. För tidigt att säga något om resultatet än :) Tycker mig dock ha mer grus i ögonen än vanligt.

Kluring om Ryssland