Mascara tips!
Jag vill ha en mascara som ger väääldigt långa fransar, helst inte klumpiga heller.
Någon som har några bra idéer? :)
Tove Pettersson - Zoorinas kaningård
- Med pågående inriktningsbyte till renrasiga hermeliner till utställning samt kaniner till kel & hopp med mycket lovande temperament. Kika gärna in på hemsidan för mer info & bilder.
www.Zoorinas.webb.se
Jag har förälskat mig totalt i Maybelline Volume Express The Falsies och Maybelline Lash Stiletto 
Maybelline helt klart ;)
Säger som #1 Falsies & Lash Stiletto! Även Clinique har bra mascaror, jag har en den grön falskan, tycker den är jätte bra du får både volym och fylliga och lång fransar, enda nackdelen med den är att den kosatar runt 300-400 kr beroende på vilken affär du köper den i. ;)
#1 & 2 Okej tack för tipsen! :D
Har dock volume express the falsies nu, och tycker den är bra. MEN jag tycker att den kan istället för att förlänga fransarna, så kan den göra att de blir tjocka med klumpar längst ut. Jag får aldrig till ett fint avslut på dem;) Ser ut som man kapat av fransarna :P
#3 Ooooh svidigt! Men kan tänka mig att clinique har bra produkter :)
- Med pågående inriktningsbyte till renrasiga hermeliner till utställning samt kaniner till kel & hopp med mycket lovande temperament. Kika gärna in på hemsidan för mer info & bilder.
www.Zoorinas.webb.se
#4 är det någon skillnad på dena nya Falsies och den gamla? ;) Undrar då jag funderar på att köpa Falsies men undrar vilken som är bäst, den gamla eller den nya? ;)
#5 Ingen aning :P Visste inte att det fanns en "ny" och en "gammal" ;) haha
www.Zoorinas.webb.se
Jag är helt förälskad i covergirls mascara som är olika nyans i beroende på vilken ögonfärg du har. Det ser svart ut på håll men nära ser man en liiiiten nyans som verkligen tar fram din ögonfärg :) Denna borsten gör så det är superlätt att få till det bra.
#7 Vart finns de mascarorna? Skulle vilja testa den :)
#8 Jag köpte min i usa men tror absolut de går att beställa rätt så billigt :)
Maxfactor false effect är väldigt bra och ger en effekt på längre ögonfransar men kladdar man för länge är risken att det blir klumpigt. Sen kan man kombinera längd med volym för bästa resultat :-)
Med vänliga hälsningar
Patricia ♥
#9 Okej, då ska jag se om jag får tag i den :)