(S) Äkta skinnjacka och dunjacka
finns något kvar? :)
Mvh Alice och Morpen :)
2# Jaaa skinnjackan är kvar! Den är knappt använd o i superfint skick! Är du intresserad är du jättevälkommen att PM:a mig! (:
Så dunjackn är inte kvar?
Jättefina jackor! Är skinnjackan kvar..?
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen
#4 skinnjackan är kvar om ingen annan än jag redan köpt den :)
4# Jaa dunjackan är tyvärr såld… o som Ambellah sa så finns skinnjackan kvar om inte hon ska ha den. O som jag skrev tidigare är den i jättefint skick! :)
5# Ambellah, är du intresserad av skinnjackan eller ska den gå vidare till Emmy?
Inte 100% ännu. Dock har jag letat efter lämplig skinnjacka superlänge.. Vart finns den..? ^^
- Emmy,
I stockholm, Tumba, kan mötas upp vid centralen om du vill slippa frakt om du bor långt bort. Men som sagt så kan jag lika bra skicka om du bor långt bort. Då har du den inom 2-4 arbetsdagar såfort pengarna är inne på mitt konto! (:
#6 nej tack, den är antagligen för stor , men tack endå! :)
Jag är väldigt intresserad, dock är jag inte hundra procent. :) Och så vet jag iofs inte om jag har 500 ännu :P Inte fått veckopeng och sånt. Men jag ska tänka på det, om det kommer någon som vet att de vill ha den så låt dem få den :) Då jag inte är hundra somsagt. ^^
- Emmy,
9# vad har du för storlek i vanliga fall? (: 10# okeej! Du får säga till när du vet! ((:
Tror du att du kan skaffa en ljusare bild så man ser detaljerna bättre..? :)
- Emmy,
Jaa absolut! Fixar såfort jag kommer hem ((:
Super! :)
- Emmy,
Skinnjackan är såld nu! (: