Om naglar
Jag skall medverka i en musikal om några veckor som sätts upp fyra dagar totalt. I de första scenerna skall jag inte ha något nagellack (alt. genomskinligt eller färgglatt) men i de senare scenerna skall jag ha svart nagellack. Mina frågor är följande:
Tips på svart nagellack som torkar snabbt?
Hur gör jag för att inte ta fullständigt död på naglarna trots att nagellack skall på och av dagligen?
Tack för svar!
imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus
Jag vet inte med snabbtorkande lack, men en sak du ska tänka på är underlack, så använd det i de första scenerna! 
#1 Det har jag absolut tänkt ha! Skrev bara på ett dåligt sätt. 
imoon - medarbetare på Marsvin i Fokus
Lättast när nog och köra på ett valfritt svart nagellack (t.ex China Glaze Liquid Leather eller bara ett Depend) och sedan dra på Seche Vite, som yt-torkar ditt nagellack på 30 sekunder. 10 minuter ungefär för och torka en hel manikyr. bäst är att det går och lägga (och fungerar bäst!) på nagellack som ännu inte torkat. Och har du redan baslacket på innan så är det bara och måla 1-2 lager svart, sedan Seche Vite. För mig (som målar om naglarna varannan dag..) Tar det ca 5 minuter och fixa en hel manikyr! Exlusive torktid dock.. inklusive torktid blir det nog 10-15 min :)