Makeover
Hehe ;)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

snyggt! men ja skulle gärna vilja se lite skugga =)
Snyggt men jag skulle gärna vilja se ett leende ;-)
Tom

Blev fint! =D
Hihi.. jag måste bara säga. jag tyckte du var mycket finare med diademet:) sen tycker jag det ser ut som om du har lite för mörk foundation eller puder, vilket de nu är.. men kanske bara på bild?

Tack så mycket för bilderna o demonstrationen =)
Fin lugg, men jag håller med föregående talare…du är urläcker i diadem =) Man lägger mer märke till dina väldigt fina ögon då =)
#9: Håller med. Ansiktet blev alldeles för mörkt och halsen är fortfarande väldigt vit. Annars jättefint.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#9 och #11: Har sån konstig lampa i mitt sminkrum, den får allt smink att se mörkare ut än vanligt. Ser bättre ut i vanligt ljus, men sen ska jag aldelles om någon dag köpa en lite ljusare foundtion, som det är nu är den lite för mörk, ja.
Du är jättesöt tjej =) Jag tycker att du ska strunta i kajalen på undersidan och bara ta mascara på underfransarna. Du passar definitivt i ljusa skuggor som öppnar dina ögon.
o__O Ja en ljusare foundation tjänar du nog på.. hellre för ljust än för mörkt du vet:) Och är tråkigt när man inte har bra belysning, har inte jag heller:S Men tänk på de med.. var fler än jag som tyckte du var finare i diadem. Du visar mer då och blir mycket sötare, än att gömma ansiktet under luggen:D
du är snyggast på bild nummer 2 helt enkelt