Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: skönhet
Läst 1059 ggr
o__O
0

Makeover

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska göra en makeover nu, jag behöver lite tips på hur jag kan göra sminkningen bättre. Slängde ihop en.. rätt ful sminkning men endå.. Kan va kul för dom som inte har nåt och göra.

Här är före:

o__O
0

Foundation, puder och rosch

o__O
0

Mascara (vet att ja har lite prickar under :P)

o__O
0

Kajal också

o__O
0

Sista finnishen + borstat hår

Clariiz
0

Hehe ;)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

LinneaG
0

snyggt! men ja skulle gärna vilja se lite skugga =)

Tom
0

Snyggt men jag skulle gärna vilja se ett leende ;-)

Tom

E_hjo
0

Blev fint!  =D

Real
0

Hihi.. jag måste bara säga. jag tyckte du var mycket finare med diademet:) sen tycker jag det ser ut som om du har lite för mörk foundation eller puder, vilket de nu är.. men kanske bara på bild?

Nicey_och_Smulan
0

Tack så mycket för bilderna o demonstrationen =)

Fin lugg, men jag håller med föregående talare…du är urläcker i diadem =) Man lägger mer märke till dina väldigt fina ögon då =)

Tina-A
0

#9: Håller med. Ansiktet blev alldeles för mörkt och halsen är fortfarande väldigt vit. Annars jättefint.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

o__O
0

#9 och #11: Har sån konstig lampa i mitt sminkrum, den får allt smink att se mörkare ut än vanligt. Ser bättre ut i vanligt ljus, men sen ska jag aldelles om någon dag köpa en lite ljusare foundtion, som det är nu är den lite för mörk, ja.

pottsorken
0

Du är jättesöt tjej =) Jag tycker att du ska strunta i kajalen på undersidan och bara ta mascara på underfransarna. Du passar definitivt i ljusa skuggor som öppnar dina ögon.

Real
0

o__O Ja en ljusare foundation tjänar du nog på.. hellre för ljust än för mörkt du vet:) Och är tråkigt när man inte har bra belysning, har inte jag heller:S Men tänk på de med.. var fler än jag som tyckte du var finare i diadem. Du visar mer då och blir mycket sötare, än att gömma ansiktet under luggen:D

Real
0

du är snyggast på bild nummer 2 helt enkeltFlört