Skinjacka
hellu ja vad säger ni är skinjackan inne eller ute?
Och vart hittar en "bredaxlad" tjej en någonstans?
Hjälp mig att hitta 
I want to be like the patronsaint of reality.
Jag letar också efter en skinnjacka, haha jag är också väldig bred axlad som dig ;)

Skinnjackan hänger alltid med!
Kenza har väl gjort en ny modell för Jofama?
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Skinnjackan funkar alltid! Vad har du tänkt dig för prisklass? Finns från några hundralappar till tusenlappar
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Tänker mig under 1000lappen. Den behövet inte ens vara äkta. Men bör vara i 48 typ om den inte ska spänna över axlarna. 46 kan ev gå. Haha
Under tusne lappen, gärna en billig! ;)
Kan inte hitta skinnjackor i vanliga affärer, men när jag brukade hitta fanns det bara i små storlekar som inte passade mina breda axlar ;)
Skinnjackor är väl alltid aktuella? I större storlekar skulle jag kolla på något postorderföretag, typ Ellos.
#6 Är nog mest för att jag inte har tänkt att jag passar i det tidigare :)
Ja ellos kanske har. fast man vill ju gärna prova grejerna först..

Jag vill också ha en skinnjacka! Kenzas är snygg, men alldeles för dyr för mig.. Jag har också breda axlar och armar, så måste nästan alltid gå upp en storlek för att jackan skall passa. Då sitter jackan istället inte snyggt över magen och ryggen :/
#7 Man brukar få en returpåse som man kan använda för att byta storlek. LaRedoute kanske också har - hos dem ska man välja en storlek större än man vanligtvis har.
http://www.ellos.se/dv/1-Ytterplagg-Jackor/jsfn/_/N-f4vZ1z141hoZ1z141xe?Nr=301978
Eller hos har flera olika. Tyvärr var de snygga jackorna slut i min storlek :P
#10 den kollade jag på, tyckte den var snyggast av alla skinnjackor som Ellos hade, men den kostar väldigt, även fast den är på rea. :P