Lita på sidan
Hej, jag är ny här på sajten och vet inte om det är rätt ställe attt fråga på, men i alla fall ^^.
Jag är väldigt intresserad av att måttbeställa en balklänning från http://www.klanningartillfest.com/ Deras klänningar är lika billiga som att hitta halvsnygga på second-hand, trots att de är nya.
Nu undrar jag om det är någon som har beställt därifrån tidigare? Går det att lita på dem? Man vill ju inte slänga 1500-2000 kronor i sjön.
Glöm inte att du är älskad och helt underbar!
Hej!
Jag har beställt en klänning från den sidan för ca 2 veckor sedan. Jag har kontaktat dem både via deras livechatfunktion och också mailat dem. På båda ställena har jag fått svar. Jag har ännu inte fått klänningen så jag måste erkänna att jag är lite nervös. Dock går det bara att betala via PayPal eller Western Union så det känns åtminstone tryggt.
Jag har idag skrivit igen och frågat hur det går med min order och när jag kan förvänta mig att klänningen ska vara klar. Jag lovar att återkomma till dig när jag fått min klänning eller om jag står där snopen och inser att den inte kommer komma.
#1 Hoppas allt funkar som det ska :)
#1 Fick du inte veta hur lång tid det tar när du gjorde beställningen?
@Hera: Jo, men jag litar ändå inte helt på dem.
@Cordata: Nu har jag fått ett tracking # till dhl. Jag skrev in det på dhls hemsida och vet nu att mitt paket ligger på dhls sorteringsstation i Hong Kong med destination Arlanda. Jag hör av mig när jag får klänningen. Kan också lägga upp en bild så får du en uppfattning om resultatet blir bra.
Nu har klänningen kommit! Den är lite skrynklig efter transporten men annars så har jag inget att anmärka på. Jag valde en måttbestäld klänning, men eftersom jag är så kort i överkroppen måste jag göra några små justeringar. Jag kommer behöva korta axelbanden och ta in den någon cm under armarna för att den ska sitta perfekt.
Dessutom hade klänningen på bilden en annan blomma. Den här blomman känns lite billig så jag funderar på att ta bort den. Tyvärr kan det ge märken efter tråden i tyget så jag rekommenderar att inte köpa någon klänning med applikation. Inspireras istället av vad de har gjort på bilderna och sätt dit applikationerna själv så vet du i alla fall att du blir nöjd.
Det tog 3 veckor från beställning till leverans.
Lycka till!
#5 Vad fin klänning! Ska se om man kanske ska ta och beställa därifrån då ;). Hur mycket gick frakten på?
Ca 200:- Det kommer upp automatiskt innan du betalar så du behöver inte genomföra köpet om du tycker att det blir för dyrt.
#7 Vad bra :)