Konad Nail Art
Någon här inne som använder sig utav Konad när de fixar naglarna? :)
Beställde själv hem en platta, stämpel, skrapa och ett lack i veckan som jag väntar spänt på att få testa!
Ni som undrar var det är eller hur det fungerar - sök på Konad på Youtube!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Beställde själv en dubbelsidig stämpel samt plattan M44 till att börja med. Och det svarta lacket för att testa lite. Har läst och kikat runt lite och sett att vanliga lack kan fungera, beroende på vilket märke och vilken färg det är, så ska prova lite med mina andra lack och se vad det blir för resultat.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag använder ibland. Pilligt. Men blir bra då det blir bra så att säga. :)
Jag använder Konad.
Smart val att du köpte ett svart speciallack. Andra lack funkar som sagt, men svart och vitt kräver dom speciella stämpellacken.
Ok, funkar med vanligt svart lack oxå men då blir det en grå nyans. Kan funka det med men vill man ha svart så ja…
Nu blev jag sugen på att lacka om mina naglar och stämpla på något.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har några speciallack som jag kan tänka mig att sälja till bättre behövande. Inte samma märke som i länkarna men det är avsett för att stämpla mönster med.
Jag har i färgerna: Svart, vitt, gult, grönt, rött, blått och även ett topplack.
PM:a vid intresse.
Mvh Ellenfyrkant
#4 Jag är intresserad! PMar. :)

Jag fick hem mina första Konad produkter förra veckan och jag är KÄR!
Har inte tid eller tålamod att fixa naglarna jämnt. Då jag har handskar på jobbet hela dagarna och sen har hästar hemma så håller inte lacken så länge så jag var jätte glad nu som snabbt kan få lite fräcka naglar utan att jag behöver gråta när de är fula dagen därpå, bara att snabbt göra om det! 
"Din verklighet är inte Min verklighet"
åh de måste ja ju köpa :O
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Jag ÄLSKAR konad!!! Det är så sjukt kul och blir ju superfint.
Jag använder vanliga lack att stämpla med. China Glaze är bra tycker jag. Även Isa Dora. Speciellt det vita nail tip white tror jag det heter från Isa dora är kanon!!
Jag har en tävling på bloggen just nu där man bland annat kan vinna två flaskor nagellack, ett Kleancolor och ett Maybelline NY. Det finns andra vinster också om man inte vill ha lack men vem vill inte det liksom….
Klicka in er här om ni vill vara med: http://bondmoran.nu/?p=3652
I morgon (söndag) förmiddag kommer det in ett inlägg med senaste veckans naglar också om ni vill se.
Kram på er
/Bondmoran
Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu
Ni som har Konad, vill bara varna er lite snabbt. (Har inte läst något förutom startinlägget, så jaa.) Ha inte konadlacken för varmt, då slutar de funka helt och hållet. Och tvätta skrapan och plattorna OFTA. :) Jag själv har varit för lat med detta så mina funkar knappt nu. Hoppas det hjälpte lite iallafall! :)
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen
Jag tvättar av skrapan och plattan med remover efter varje gång.
Använder inte konads lack, jag kör med vanliga lack. Funkar utmärkt :-)
/Bondmoran
En nagellacksknarkande bondmora med en hjärna snurrigare än en elvisp på extacy…
Läs om mitt kaotiska liv som Bondmora, diplomerad klantskalle, nagellacksnörd och djurtok. www.bondmoran.nu