Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: säljes-köpes
Läst 2295 ggr
Anna
0

Säljes: Vacker klänning stl S

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte se om det finns någon här som är intresserad av den här underbara klänningen av märket Rare, storlek S. Jag gav runt 500 för klänningen och har bara använt den en gång (när den fanns att köpa kostade den allt mellan 500-700 beroende på butik). Hade tänkt mig runt 300-350 för den, eller bud. Från Asos. Slutsåld överallt, väldigt svår att få tag i och mycket omtyckt/ombloggad.

Som sagt, storlek S, svagt ljus/gammelrosa nederdel i chiffong som rör sig fantastiskt fint, svart överdel med en stor rosett vid bysten. Dragkedja bak. Helt magiskt vacker! Nyskick, inte en skråma.

Kanske något till nyår?

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anna
0

Bild hur den ser ut på. Den rör sig och faller verkligen jättefint!

annaattlid.se

[westerlind]
0

Underbar! Jag är kär. Kan du lägga upp bild på ryggen? Täcker den rumpan? Och hur stor kupa är det ungefär? Mycket intresserad!

Anna
0

Bild på ryggen! Den täcker absolut rumpan, den är nååågot längre bak än fram så man behöver inte vara orolig för det haha. Den har ingen inbyggd kupa, jag har B-C kupa normalt och den sitter bra på mig. Tror absolut den skulle sitta likabra på en A eller D också, den är inte så begränsad haha :)

annaattlid.se

[westerlind]
0

Den är hur fin som helst. Råkade dock springa på en klänning på stan idag så säger nog nej till den här tillsvidare! Men vem vet… ;)

Anna
0

knuff!

annaattlid.se

Anna
0

Denna finns kvar!

annaattlid.se