Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettskönhet
Läst 540 ggr
Linda
0

Tips åt mig..

Jag har haft platina blonderat hår läääänge nu, gjort några tafatta försök att mörka det lite en nyans mörkare mer naturligt och senast nu när jag var hos frisören så rådde hon mig att bara låta håret vila ett tag..

-Själv fnös jag bara åt min dumma frisör. Stegade till salongen i dag iaf, för jag lider av tramatiska upplevelser varje morgon när jag ser mig själv i spegeln och ser min utväxt..

Vilka slingor tycker ni att jag ska göra?

Jag funderar på blonda och ljusbruna..

davidia
0

ljusbruna blir nog snyggt tror jag.

Sandra
0

Om frisören råder dig till att låta håret vila, tycker jag du ska låta det vila. Men när det vilat klart, så tycker jag att du ska slinga i ljusbruna slingor!

Sandra76
0

Jag har gjort bruna slingor i mitt blonda hår, jag har dock inte paltinablont.

Det blev riktigt snyggt. Härligt med lite liv i håret!

Linda
0

#2 Men då får håret vila i graven, för jag dööör av att se ut så häGråterr…

Nära skojja bara, blandade slingor tror jag oxå blir fint.

Betty
0

färgade faktiskt mitt hår igår, det blev as bra! hon la i ljusbruna slingor och guldiga samt att jag har kvar några platina blonda slingor oxå (var platina blond innan) Nu ser det mer naturligt och classic ut, men det är ju ändå inte super mörkt. Fast hon la toningar i det eftersom att det tog bättre på ett blonderat hår eftersom hårstråna ofta är väldigt porösa om man har blonderat det. Lägger du i en färg istället tvättar du ur det fortare och det blir lätt grönt. Hoppas att du hitttar en lösning…

LinneaG
0

färgade också mitt hår igår, eller Eve gjorde det. Blev mörk brunt.

jn84
0

Har en vän som mixtrade lite väl mycket med sitt hår. Hon lät det inte vila utan färgade på och grejade. Det slutade med att hon fick raka av allt, håret brändes sönder av alla kemikalier. Så säger frisören att det är dags att vila så är det nog ett bra råd =)