Festivaler 2012?
Någon som ska på några festivaler 2012? Vilken/ vilka? Jag har själv inte börjat kolla men förra sommaren var jag i Spanien på Bennicasim och det var sjukt kul men också sjukt varmt! Bo i tält i mitten på Juli i Spanien kanske inte är det mest önskvärda. Hehe.
Never regret anything cause at one time it was exactly what you wanted.
Jag har planer på Peace& Love och Future i Sydney! Men en festival jag en dag vill gå på är den i Kalifornien.. Nu minns jag inte namnet men jaa.
Tror det blir Peace & Love för mig :)
Inte råd att åka på festival :/
Kanske kör till Sweden rock någon av dagarna och går utanför :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jag åker till Falsterbo Horse Show istället! Sol, hav, bad, shopping i Malmö, nära till Köpenhamn, massa killar, grymma uteställen och så hästar, jackpott!!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Har inte sån bra koll på festivaler, föredrar mindre spelningar. Hehe.

Woop lite ändrade planer, som det ser ut nu så åker jag upp till Piteå dansar och ler efter Falsterbo!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#6 Kul! :)
Var på Pier Pressure 2010 och Putte I Parken 2011. I år vet jag inte riktigt om det blir något, vore skitgrymt med Way Out West men beror på hur jag mår efter min ryggoperation som jag ska göra nästa månad. Kanske inte är så smart att stå och hoppa och trängas med en ganska nyligen stelopererad ryggrad… Vi får se helt enkelt. :p
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Vet inte direkt om det räknas som en festival. Men årliga Malmöfestivalen. Sen Falsterbo Horse Show och tävla. Dock inte med hästar utan kaninerna :P har 2-3 st att tävla där:)
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/