Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: hår-frisyrer
Läst 8379 ggr
Wanzel
0

Regnbågsfärgat + vad?

I slutet av nästa vecka är det dags för mig att färga håret i regnbågens alla färger (bokstavligen)!

Vad för färger tycker ni att man kan använda till detta? Tänker på både till kläder och smink.
Jag vill inte att de ska se konstigt ut, men samtidigt känns det lite trist om jag bara kommer kunna gå runt i svarta eller vita kläder..

Tack på förhand!
/Jennifer

Khadidja
0

Oj vad spännande, kan inte hjälpa dig med färgval men posta gärna bilder efteråt! Kommer du göra det på egen hand eller hos frisören? :)

Never regret anything cause at one time it was exactly what you wanted.

Khadidja
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Never regret anything cause at one time it was exactly what you wanted.

Wanzel
0

Blivit inspirerad av många bilder på weheartit! Skulle vilja ha sådär vackert lockigt.. mhh Skrattande

Jag har ju turen att ha en väldigt hjälpsam mamma, så jag färgar hemma! Hade aldrig klarat det själv, men mamma hjälper mig alltid. Glad
Börjar fundera på om hon var frisör i sitt förra liv..

[FruStein]
0

Du kan ju ta upp någon av färgerna i tröja eller byxor/kjol/klänning. Annars är såklart svart ett säkert kort.

Wanzel
0

Okej!
Tror du att det blir "för mycket" om man har en mörkblå klänning med vita (stora) prickar?

[FruStein]
0

#5 Neej, det är ju basfärger - låter jättefint!

Wanzel
0

#6 Underbart! Hade blivit lite trist om jag inte kunde använda min favoritklänning haha.
Men så de borde gå att matcha med de flesta färger, om man håller sig till EN på antingen överkropp eller underkropp?

[FruStein]
0

Personligen skulle jag nog hålla mig till en stark färg i taget och sedan matcha med mörkblått, grått, svart och vitt efter smak. T.ex. svarta jeans, vitt linne och röd kofta. Med accessoarer kan du vara mer liberal - t.ex. ett gult halsband eller en stor färgglad ring till outfiten jag beskrev.

JMax
0

#2 Det var läckert!!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Wanzel
0
JustMySelf
2

Skulle vara ursnyggt med typ svarta jeans och en vit tröja, och sen accessoarer i olika starka färger, typ ett grönt halsband, rosa väska osv Flört

Wanzel
0

#11 Det låter spännande! Verkar kunna ha lite mer val än jag trodde Skrattande
Har en färg kvar att köpa, om jag nu bestämmer mig för att ha rosa efter det lila.
Kände att det vore bättre att köpa några färger åt gången, så jag inte blir helt utan pengar tills nästa månad :)