Den perfekta outfiten..
Söker jag!
Jag ska ut med mina vänner på fredag och det slutar alltid med att jag inte vet vad jag ska ha på mig eller hur jag ska sminka mig och det slutar med att jag går ut halvsjaskig.
Vad tycker ni är de ultimata partykläderna? Gärna bilder! 
Paljetter eller metallic tycker jag är ett säkert kort som kan liva upp en i övrigt ganska basic klädsel.
Klänning! Vill man sticka ut lite extra kör man på anringen färgglatt eller multifärgat. Har man svart klänning tycker jag man ska piffa upp det med skor, väska och eventuellt nagellack i starka matchande färger. Det är så många som har svarta klänningar när det går ut, visst det är snyggt men väldigt vanligt. Accesoarer gör mycket med :)
Jag bär alltid svart, så gott som alltid. Tycker det är en stilren färg som alltid passar. Men jeans, klackar och kavaj är ju en klassisk party outfit som oftast blir väldigt snygg, kan man fokusera mer på smink och hår.. Annars brukar jag nog ha klänning eller långa kjolar och tygskor.
Brukar kolla in bloggar för inspiration om jajg känner mig låg på det..
På lördag ska jag ha fest och har nyss köpt en fin svart klänning från H&M trend som jag tror blir jätte bra, flickig och söt, till den kommer jag ha kängor om det slutar med att vi går ut.