Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: film-tv
Läst 2702 ggr
JMax
0

Top Model Sverige

Top model Sverige har ju startat nu.

Vad tycker ni om det?

Disskutera!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Fiona
0

B o

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Fiona
1

b om man jämför med det amerikanska, men sevärt! Jag hoppas att sibel åker illa kvickt, Jenny kommer från min stad så henne håller jag på

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Birke
0

När och på vilken kanal går det:)?

JustMySelf
0

#3 Tisdagar kl 20 på kanal 3 Flört

Tycker inte det slår amerikanska, som jag har sett 14 eller 15 säsonger av, men helt okej så tänker följa det ändå. Dock gillar jag inte att dom spelar in det i LA, Top Model Sverige borde spelas in i Sverige..

Birke
0

#4 Tack, då ska jag kolla på det imorron då:)

Fridaaaa
0

Uschuschusch säger jag bara!

Dem ger verkligen fel bild på allting :/ T.ex någon tjej som var normalviktig sa dem till att hon var för stor! Jag menar HALLÅ! Man ska inte behöva vara pinnsmal, på gränsen till underviktig eller till & med vara under viktig :/

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fiona
0

#6 Håller med dig men modellvärlden är ju tyvärr så skruvad. Antar att du menar tjejn som dom sa va lite kurvig? Hon va ju inte kurivg utan hade bara lite mer bröst än de andra och kanske inte lika platt mage. Annars tycker jag att de andra tjejerna hade snygga, inte för smala kroppar, det var någon som va för smal men de anmärkte juryn på!

Jenny

Fridaaaa
0

#7 Ja det var henne jag syftade på.
Tycker dem kunde ha med fler tjejer med med kurvor.
Visst den anmärkte på det men tyckte att många för lite för smala ändå ./

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[FruStein]
1

Jag har inte sett det - det räckte med reklamen… :S

Birke
0

Hela showen kändes väldigt b och helt enkelt rakt av kopierat från det amerikanska. Vettefan om det är värt att kolla på mer än ett program.

wingren
2

Jag tycker det verkar bra. Ser fram emot nästa avsnitt, då de ska få make-overs. Det är alltid det roligaste! Att se hur mycket man kan förändras bara genom att byta frisyr/hårfärg :D