Gelenaglar
Hejsan, är ny här och märkte precis att ni har kategorin naglar. Älskar naglar och har velat att det skulle finnas på iFokus så, blev happy nu haha!
Tänkte visa mina gelenaglar, hatar gele egentligen men vart dum och köpte ett kit ändå haha.. :( Är inte professionell och är självlärd så, dont judge me! Håller mest på med nagellack egentligen :)
Ni kommer få se mer av mig kan jag lova! Hoppas ni har plats för en till 
Varför funkar det inte?! :(
Oskuldast. det är nånting fel på hela iFokus för det blir så för många
Det är en bugg, ifokuskillarna håller på att klura på vad det kan vara:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Välkommen
Hoppas att du ska trivas, det finns en nålad tråd som heter Vad saknar ni?, där kan du lägga in eventuella önskemål!
Naglarna ser super fina ut! Vad kostar det att köpa och fixa själv? Är det väldigt svårt att få det så snyggt som du?
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Tack så mycket! Jag tyckte att det var gsalet jobbigt och svårt, tog mig 6 timmar att få till dom på bilden.. Känns som att man måste göra helt rätt för annars så blir det inte bra. Dessutom så bröts dom av efter bara någon dag, vilket inte alls var roligt! Kan ju bero på att jag köpte budgetsaker.. Det kostade iallafall 1000 med ett kit på allt man behövde, beställde på någon sida som jag inte kommer ihåg just nu haha 

#8 Okej, men då måste det vara billigare att göra på salong eller?
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Jättesnygga naglar!!
Att göra förlängning på salong tar ju ett par timmar så lite tid tar det ju och du kommer ju bli säkrare och säkrare så med tiden kommer det att gå fortare för dig.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Snygga!
#9 Beror på vilken salong man går till. D'r jag går ibland, tar det mindre än en timme, och de blir snygga och håller flera veckor :)
Jag skulle vilja veta tricket till att måla andra handen? jag har problem med bara det! hehe.
Övning ger färdighet
Du kan ju testa att måla med vänstern på papper med penna, eller skriva olika bokstäver och helt enkelt träna upp den så blir det mycket enklare efter ett tag :)

#11 Samma problem som jag!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!