Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: ot-off-topic
Läst 1204 ggr
Savannahsrottor
0

snygg eller ful?

Hej

Jag har ett problem, jag vet inte om jag är snygg eller ful, så jag vet inte om jag ska tycka om mig själv eller inte. vad ska jag göra???

tack på förhand

/sanna

Fjordell
7

Alla är vackra på sitt eget sätt. Du ska alltid älska dig själv! En person med bra självförtroende blir väldigt attraktiv i andras ögon, för det syns när man trivs med sig själv.

Lamina
6

Vad sägs om att tycka om digsjälv oavsett hur du ser ut?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[aammE]
3

Skönheten ligger i betraktarens ögon.

Fridaaaa
3

Tänkte precis skriva som #3: Skönheten ligger i betraktarens ögon.

Och man ska inte bry sig vad alla andra tycker, hur andra ser ut osv, utan man ska trivas med sig själv! Det är allra viktigast

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fiona
2

Som ovanstående säger så är det viktigt att du är nöjd med dig själv, andra uppfattar dig som det du utstrålar. Framhäv det du är nöjd med och sräck på dig! Kika runt lite bland våra artiklar, där finns det lite tips Glad

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

JMax
0

Håller med ovanstående skribenter!

Tyck om dig själv, tyck att du är snygg så lyser det igenom! Sträck på dig o känn att du är bäst i hela världen så är du det!! Förutom jag då…Tungan ute

Känner du dig, ful o tråkig och går omkring med hängande huvud så ser alla dig automatiskt som det.

Att tänka positivt gör så mycket! Se inte det värsta/tråkigaste i allt utan försök få ut något positivt av det.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

[Norpan88]
1

När allt kommer omkring, så måste vi älska oss hur vi än ser ut och se till livskvaliten i våra livGlad