säljes!!jackor, skor, m.m!
Snygga Ombloggade ankelboots säljes! Storlek 39, använda ett fåtal gånger. Svåra att få tag på (säljs ej längre på butik). Ett par geléinlägg får du på köpet! Gör det skönare att gå i högklackade skor.
Frakt betalas av köparen. Kan fraktas överallt i Sverige. Mejla via iFokus eller kommentera vid intresse.
Reservation för ev. felskrivningar.
200kr+frakt
www.strangegirlyouknow.blogspot.com
Modern snygg pälsjacka (fejk) säljes. Helt oanvänd, storlek medium men passar även dom som är på gränsen till S/L. Inköpspris 500kr, säljes nu för 300kr. Frakt betalas av köparen. Kan fraktas överallt i Sverige. Mejla via iFokus eller kommentera vid intresse.
Unisex-skinnjacka säljes, storlek 48. Har själv storlek 38 men den sitter perfekt. Går även att ha som lite oversize. Har en rosa knapp som köparen enkelt kan ersätta med en annan knapp om hon/han vill. Säljes för 100kr, Frakt betalas av köparen. Kan fraktas överallt i Sverige. Mejla via iFokus eller kommentera vid intresse.
ingen som är intresserad?
jag är ev. intresserad av väskan :) PM:a mig! :D
Mvh Alice och Morpen :)
va roligt :D nu ha jag gjort det. Någon annan som är eventuellt intresserad? Jag accepterar olika betalningsmetoder och skickar varorna snabbt ;) Vet hur jobbigt det är att vänta länge ;)