Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikett: ot-off-topic
Läst 4555 ggr
JMax
0

Vad blir det i helgen?

Vad ska ni hitta på i helgen?

Nått skoj?

Nått som kräver någon snygg outfit? Gärna bild isf!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

JMax
0

Dottern ska på ett maskeradkalas på lördagen annars inget planerat än så länge.

Björk
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På fredag kommer mina väninnor över, imorgon alltså, och då ska vi dricka vin och spela sällskapsspel och om vi orkar gå ut och dansa Glad Och så ska jag och mannen försöka boka en resa till solen!

Varav bilden.

JMax
0

Jag är fortfarande sjuk…:o( Inte ätit på snart en vecka för att jag har så j***a ont i halsen. Tycker att det borde gå över. Så jag blir nog sittandes inne o glo…

Solresa…inte ett dugg avis…

Fridaybrew
0

Vart är bilden tagen? Det ser rätt nice ut =)
Sen ett plus för topless =)

/Fridaybrew

Björk
0

I Tulum, Mexico :)

Fridaybrew
0

Så jäkla läckert =) Lite väl dyrt de lite flottare hotellen nästan 40k för 8 dagar =) En månad i usa med shopping kostade miindre lol =) Fast inte fan har jag några paradisfoton från den resan =/ *s* .
Var hotellet bra och fanns det roliga saker att göra? på stan turista osv?

/Fridaybrew

Fiona
0

På fredag ska vi bada tunna och dricka öl hos mig och på lördag ska jag å 20-års fest, den outfiten kan nog komma upp :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

JMax
0

#7 Då kommer jag rullande på fredag då! ;o) Eller inte…unge nummer två är numera ganska prickig så helgen blir nog ganska trist…

Karmatarerskanise
2

I helgen är det inget inplanerat ännu. Men ska på dejt imorgon Kyss

Björk
0

Vad kul #9!

#6, minns inte namnet på hotellet men vi var där "lågsäsong" och bodde i typ bungalows precis vid vattnet, super mysigt, kanske inte ett lyxhotell som det de bor på i Sex and the City men ändå ett bra hotell. Det var iallafall hur underbart som helst och betalade allt annat än 40 000.

FruThea
0

Ikväll blir det sällskapsspel och vin med sambon och två andra par.. Hehe. Party party. Är en så ofantligt dålig förlorare att det nästan blir pinsamt och jag kan inte bete mig moget vilket blir ett problem då kvällens vänner är alla dryga 10åren äldre än mig Flört

Vi ska spela settlers of catan, kul spel men det tar tid, otroligt med tid.

Fridaybrew
1

Settlers är ett utav de bästa brädspelen som kan köpas för pengar =)

Rekomenderar att man köper expansionerna också. Är själv också en relativt dålig förlorare, men i just settlers är man så nöjd över sina egna vägar och byar och cities så det tar inte lika hårt.

Knepet är att försöka ha "kontakt" med så många prickar som möjligt på sina startstäder och sen vara hård i bytesförhandlignarna dvs be om fler kort än man ger.

#10 Låter nice såg nice ut också som jag redan sagt =)

/Fridaybrew

Karmatarerskanise
3

Imorgon är det dejt igen, han bjuder på middag. Efter det ska vi till en pub och lyssna på mina vänner när dom har spelning.

Blir nog svarta byxor, svart kavaj och något färgglatt under den.

Björk
1

I helgen ska jag åka till min kära storasyster och hennes sambo i Lund, de har precis köpt en kattunge så längtar som bara den! Åhh, mysa med lilla katten och så när jag pratade med henne igår sa hon att hon köpt två (som hon så sött kallar det) groupons på massage, så det blir en helg att se framemot minst sagt - Katt och lyx på Spa, sen blir det nog även lite dans på någon nation Skrattande

(Inte hennes Katt på bilden, utan en katt från här.)

FruThea
0

Åh, vill också ha en kattunge…

JMax
2

Det verkar som alla här är friska men man vet ju aldrig, det är ju ett par dagar kvar til helgen…Men planen är att vi ska på födelsedagskalas på lördagen o träffa en kompis på söndagen. Skönt att komma hemifrån!!

Kaisa_Kavat
1

Jag ska gå på dop, min kusins dotter skall döpas, :)

Vill man så kan man :)

Kaisa_Kavat
0

#14. Groupons låter ju faktiskt som ett bra ord för det, för det är ju "coupons" man köper.. Typ som att let's deals säljer deals ;)

Vill man så kan man :)

patronsaint
1

I kväll ska jag ev gå på en spelning med snubben jag dejtar. Skrattande

På lördag blir det bio och på söndag blir det en fika dejt och tattuerings skissning. Nu är bara frågan vad för kläd val man ska göra Tungan ute

I want to be like the patronsaint of reality.

Anna
3

Igår firade jag och pojkvännen ett år tillsammans! Tyvärr befinner vi oss i olika världsdelar för tillfället, så fick göra det bästa av saken och ha Skype-dejt haha. Vi hade planerat att titta på film och lite sådär bara, när plötsligt min familj kommer in med en jättestor blombukett och världens servering av min favoritmaträtt, choklad, munkar, dryck, levande ljus… Allt från honom! Han hade planerat detta i över en månad, valt ut mina favoritsaker och tagit hjälp av min syster och mamma för att genomföra det. Såååååå glad blev jag! :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

JMax
0

#20 Grattis till er! Vilken härlig pojkvän du verkar ha, gulligt av honom att fixa allt det!

patronsaint
0

#20 men gud vad gulligt av honom!!! snyggt sminkat oxå :)

I want to be like the patronsaint of reality.

Anna
0

#21 #22 tack! och ja det var verkligen lyckat, blev så himla rörd :)

annaattlid.se

Fridaaaa
2

#20 Underbart fin klänning! Vilken fin kropp du har med :)
Gulligt av din pojkvän :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fridaybrew
0

Håller med #24 =)

/Fridaybrew

Anna
0

söta ni är! tack :)

annaattlid.se

Fiona
0

#20 Åh vad gulluigt av han, grattis till er! Jätte fin klänning & kropp :)

Igår va jag iväg och fick tag i lite presenter, kikade på film med några vänner efter det. Idag ska jag iväg på kalas hos min faster och sen på 20års firande

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg