Omväxling
Hej!
Jag ska göra en helomvänding i veckan har jag tänkt, med klipp och färg - nytt år och också dags för en förändring för som vi alla vet "Omväxling förnöjer" och nu har jag haft samma frisyr i otaliga år!
Jag har blå ögon och vanligt blont svenskt hår, på senare år börjar man även kunna ana att jag är på väg att bli mörhårig. Håret går strax nedanför axlarna och ja.. Någon som vet nå schyssta sajter för håridéer? Brukar själv kolla vad kändisars hårfrisyrer på t.ex. Posh24, men jag blir alltid så irriterad på sajten då de skriver så dumma rubriker om kändisarna.. Haha.
Kul! Jag gjorde själv ett klipp precis innan nyår. Från långt till en page ála Keira Knightley. Brukar också kolla kändisars frisyrer på Posh, så du är inte ensam. Vart bor du? Vart ska du klippa dig?
Jag köpte ett fullständigt paket med en rabattkod från Groupon, det erbjudandet är tyvärr slut nu dock, måste ha köpt det i Oktober eller nåt 

Roligt med en nytändnig! Jag snor tipset o planerar min!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag brukar kolla http://lookbook.nu/ för hårinspiration också! Där lägger ju privatpersoner upp både kläder och frisyrer ju ;)
Bra tips #4!
Blev det som du tänkt dig #1?
hahaha ser att det är inte bara jag som kom på ideen att fixa till sig lite med några nyheter…tyvärr gick det inte som planerat..men efter 5 års intensiv blondering (varje månad) och nästan vit hår kunde man inte förvänta sig ett mirakel heller…
Välkommen till ferretplanet.se :)
Jag gjorde en hel omvändning från blont långt hår med sne lugg till mörkrött med rak tung lugg.. riktigt nöjd faktiskt. Men efter alla blekningar man har haft i håret så fick jag typ svarta toppar så ser ut som jag har slingat 
I want to be like the patronsaint of reality.