Outfit?
Eftersom jag är lite mullig/rund så har jag jätte svårt att veta vad jag ska klä mig i. Klär mig för det mästa i mjukisbyxor och nån luvtröja och har lite svårt att "kombinera" kläder.
Tänkte börja klä mig lite "finare" men samtidigt i sköna kläder, så jag tog fram lite saker ur garderoben och provade.
Tycker ni att det här är en fin outfit eller ser det förjävligt ut??
Jättefint! Skulle absolut inte kalla dig "rund", snarare mediumbyggd. Men jättefin outfit iallafall! 
Jag tycker att det där är fint. Dock så brukar jag som mullig föredra figurvisande tröjor och byxor, tighta tröjor (inte för små dock……..) och kvinnosydda skjortor t.ex. Då framhäver man kroppen och kurvorna mer än döljer dem. Att dölja dem brukar oftast få en att se större ut.
Tycker dock inte att du ser något som helst mullig ut.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Tack! Får väl börja använda finare&skönare kläder… Har svårt med det och vet inte ens varför.. om det är självförtroendet eller bara ren slöhet… :s
#2 Smart tips! Dock gillar jag inte alltför tighta kläder, men kanske ska prova med mer figursytt! :)

Mullig kan du ju inte kalla dig iaf!!
En mullig/överviktig som klär sig i stora kläder ser bara större ut, det blir som tälteffekt och betraktaren tror att hela tältet är utfyllt…typ…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Du är inte alls mullig och det där var jättesnyggt! Jag är en jeanstjej och tycker det där skulle vara skitsnyggt till jeans i vilken färg som helst.
Herregud kvinna! Mullig är du verkligen inte! :) jättefin outfit! Jag är mullig och klär mig nästan alltid i svarta legging och en större topp. När jag ska vara finare så har jag nog helst på mig ett par svarta byxor med hög midja, sånadär som Vero moda och Vila har/hade, dom är jättebekväma :) då med en tightare topp och en tunn kofta över :) det är bara att prova sig fram! Annars om du tycker om lösa toppar så prova med ett skärp i midjan för att få fram lite former :)
Alltså, du är smal! Tycker också det var en fin outfit. Sååå… vi är eniga här om dig, som du ser!