Mascara fråga
Hej, har nyligen börjat att använda mascara oftare än jag brukar. Min fråga är då om ögonfransarna kan få sämre kvalite av daglig användning av mascara? Har naturligt mörka & långa ögonfransar och vill att dom ska förbli så :)
Någon som vet?

De blir inte sämre av användning, bara du kommer ihåg att tvätta av mascaran varje kväll.
Qui dormit, non peccat
Okej, tack för svaret.
Jag tycker att mina har fått sämre kvalitet sen jag började sminka mig. Har inte varit suupernoga med att rengöra dock så kanske har med det att göra. Men har du fina mörka fransar naturligt kanske det räcker med mascara vid finare tillfällen :) Det är upp till var och en! Själv är jag blond och varken mina ögonbryn eller fransar syns knappt om jag inte målar dem ^^ Så somliga har mer tur än andra ;)

Så länge man tar bort den ordentligt så ska det inte försämra kvaliteten :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Jag har använt mascara nästan dagligen så länge att jag inte minns hur de var innan…men jag tycker att de är ganska vettiga om det inte är så att jag glömmer eller fuskar med att tvätta av mascaran för då bryts de väldigt lätt.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!