Buyincoins.
Hej, har hittat en sida från China med superbillga saker (har mest kollat på sminket).
Dom har denna palette som är exakt samma som Elevens 72 ögonskugge-sett. Elevens 120-palette finns också här, det är denna palette. Kolla på bilderna noga så ser ni att de är exakt samma. Faktum är ju det att många märken bara köper in produkter som dom sedan kallar sina egna, och tar hutlösa priser för dom om man jämför med de här paletterna.
Eleven har även denna palette och exakt samma har Buyincoins.
Dessutom har dom många fler paletter som man säkert kan hitta hos andra dyra märken. Bland annat har dom diverse 88-paletter som flera andra märken har.
Dom har borstsett, rougepalette, lösögonfransar, concealer, läppglans osv till DRÖMPRISER!
Frågan är bara om man kan lita på sidan, och om grejerna kommer fram hela ändå fran Kina. Frakten är fri, och vad jag har läst på sidan (om det nu går att lita på) paketeras produkterna väl och leveras bra.
Sidan har dessutom en massa teknink prylar och lite smått och gott för naglar.
Detta är vad jag är sugen på;
- Lipgloss-palette
- Vattenfast gel-eyeliner
- 10 par urläckra lösfransar.
- 120-palette ögonskuggor
- 18st borstar
- Concealer-palette, 15 färger (även om jag inte ens behlöver hälften av färgerna, haha)
- Rouge-palette med 10 färger
Om den här sidan var att lita på skulle jag aldrig behöva köpa mer smink på 1000år, men kvaliteten på visas grejer kan man ju undra över. Ska nog vänta lite med att beställa, måste fundera lite. Allt jag har radat upp ovanför i min lista kostar 60 dollar, dvs ca 365kr. Billigt gillar plånboken, men frågan är om det lönar sig att chansa?

Måste tillägga att sidan har knäppat ngr dagar nu (dom sa att dom hade problem).

Läpp-paletten jag vill ha, fast från annat märke. Får nog klicka hem lite, värt en chans. är ju så himla sugen på nytt smink.

Eftersom det är fri frakt så kan du ju testa att beställa någon grej först för att se om det funkar! Verkar ju inte handla om så värst mycket pengar så :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Betalning sker via paypal har jag sett nu, så sidan borde vara seriös. Ska först gå till MUS och höra mig för om jag verkligen passa i sånna ögonskuggor haha ;)

Nu är det beställt :) Slog på stort och klickade hem 120-paletten, 88-paletten warm, läpp-paletten, 20lösisar, 24pcs borstsett, concealerpaletten, eyelinern och en sån där tyg-tvättkorg ;) Allt gick på 381,36kr. Om allt nu landar som det ska blir det en liten recension. Håll tummarna med för att paletterna håller hela vägen hem!

Vad kul! Ser fram emot en liten recension :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Allt kom hem i förrgår. Tog 11 dagar. Ska recensera lite här i tråden när jag får tid :) Folket här verkade ändå inte vara särskillt intresserade.

Jag är jätteintresserad av din recension :D
Blev jättesugen att beställa därifrån när jag såg hur bra priser och så det var där. Men jag blir lite orolig om man risken att man får betala tull när sakerna är från kina?
- Medarbetare på studier.ifokus

#10 Om du inte beställer för mycket pengar slinker du nog igenom. Jag beställde för under 400kr och slapp tull :)

#11 Hm, ja men då kanske jag ska prova någong gång, du beställde trots allt ganska mycket för så lite :)
- Medarbetare på studier.ifokus

Börjar med ögonskuggepaletterna^^ Vad kan jag säga? Enorm kvalité och mångfalld för lite pengar. Jag har skuggor jag aldrig skulle få för mig att köpa så jag kan verkligen prova runt som jag känner för! Alla färgerna i båda palleterna är grymt vackra, och jag förstår verkligen inte hur jag har klarat mig utan dessa! Rekomenderas definitivt!

Alla bilder är från Google. Om ni har frågor, fråga på :)

Läppalleten! Min kärlek.. Bilden gör den inte rättvisa. Färgerna är så välpigmenterade, sitter länge och är supervackra! Återigen har jag färger jag aldrig skulle ha tittat på i affären, och kan göra så många olika looker. tex igår hade jag orange läppstift (vet inte hur jag ska beskriva färgen) som jag aldrig skulle ha lagt en krona på, men gud så snygg jag var;) Här har jag färger för alla hudtoner, looker och tillfällen! Från knalliga färger, rödamattan-röda läppstiftet, bruna nyanser, lätta rosa osv osv! Köp :D

Concealerpalletten gillar jag. Många olika färger så jag har helt enkelt brytit ut de jag inte kan ha och delat ut till mina vänner. Du får en fin highlighter, neutraliserare (grön, lila, gul) och många nyanser concealer. Den är krämig och täcker bra, tummen upp! men kommer dock inte köpa den igen, då jag helt enkelt inte har användning av alla nyanser. Men det var kul att prova på eftersom den var så billig :)
Oh wow, tack för tipset! Ska definitivt beställa!
Tackar så jättemycket för tipset :D Här ska det kollas saker!
Beställde varor den 1 Dec, och väntar fortfarande på dom. Man börjar ju undra om dom kommer komma.
Tusen tack för recensionen! Men blir som sagt är lite orolig nu när Hera inte verkar få sina grejer :o
#21 Lovar att uppdatera om dom visar sig! Kan ha med att det varit jul att göra, men känns ändå underligt då jag beställde så pass tidigt.
#22 Ja man vet ju aldrig, blir lätt strul runt jul. Hoppas att de kommer snart!Och jättesnällt att uppdatera oss

#20 OJ, skulle oxå oroa mig!
Jo, och jag skrev ett meddelande till dom för några dagar sedan också, men inget svar.
Håller tummarna för dig Hera!
Tack wingren!
#20 Antingen är det många som beställt till jul eller så har du åkt på att betala tull (då brukar det ta lite extra tid).
#29 Tull har jag inte på de varor jag handlade.
#30 Hoppas sakerna komma snart, då. Jag är också riktigt sugen på att beställa därifrån! ^^ Känns som perfekta presenter, dessutom!
Ja, det jag beställde skulle mamma få i julklapp, och det var sånt hon hade önskat sig. Himla tradigt om det aldrig kommer.
Och himla tradigt att dom inte svarar när maan skickat mejl till dom.
Samtliga produkter ni visat och länkat till finns även på ebay.com till lägre priser. 120 palleten med varma toner köpte jag för 5.99 USD och 6USD i frakt, 12USD totalt, ca 85 SEK. Fick hem ca 2 veckor efter köp.
IDAG kunde jag hämta mina saker :) Inte en dag för tidigt ;)
Sakerna var hela, men de batteridrivna är inte testade ännu. Återkommer när min mamma testat dom.
Beställt 2011-12-01
Anlände 2012-01-09

Skönt att det kom fram till slut!
Mvh Ellenfyrkant

Skönt att grejjerna kom fram!! Synd att det tog sån himla tid bara…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Var bra att de kom! :D