Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettallmänt
Läst 735 ggr
Xia
0

Kan jag få hjäälp?!

Jag har två frågor! Nr 1: jag har liksom rött runt näsan, vad beror det på? Jag använder inte smink, så det är der inte (om nu det kan bero på det), skulle gärna vilja ha hjälp med detta! Nr 2: jag har som mustasch (stavning?) den är inte som en kolles mustasch, men det är liksom svarta fjun på överläppen ( jag är tjej om ni undrar). Eftersom jag är rätt ljus i hyn så syns den ganska väl… :( Hur ska jag ta bort den? Vilken metid är bäst så att säga! Visste inte vilket sajt jag skulle skriva mina frågor på, så jag tog mode o skönhet, hoppas det gåt bra:) Tacksam för svar!!

Kram Xia
bloggen

Instagram: Xiah
twitter: Xia
h

wordfeud: xiahallding@hotmail.com

SandraNoSekai
0

Dem flesta är lite röda runt näs området så det låter inte konstigt alls och mitt tips till dig gällande "mustschen" är att köpa vax strips ifrån veet! ( sådana här http://eleven.se/veet-easygrip-ready-to-use-harborttagningsvax-2062.html)

Jag har själv väldigt mörka hår så jag vaxar min med! Det är bara att klippa vaxduken i små strips och använda! Lätt som en plätt! Kan användas till annat med :) Brukar använda dem till dem mina ögonbryn! Om inte du inte hittar dem eller något liknande så kan du ju alltid noppra bort fjunen!

DESU!~Cool

Xia
0

Tack för svar(en)!!!

Kram Xia
bloggen

Instagram: Xiah
twitter: Xia
h

wordfeud: xiahallding@hotmail.com