Mode & skönhet iFokus

Mode & skönhet

Etikettkläder
Läst 957 ggr
SarahPeace
0

vår/sommar modet

Vaa blir de ? :D

Heda
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tror det blir dem här linnena som man knyter ett siden band strax under brösten.

Till linnet är det snyggt att ha strumbyxer eller tights.

Heda
0

Mindre handväskor är tydligen inne,gärna färgerna metallic,gult och vitt.

Heda
0

Tycker det är stiligt och enkelt på samma gång,roligt att de finns olika typer av linnen man kan välja,med just siden bandet till.

tillan_93
0

jag gör samma som jag brukar :P   rosa saker=)  speciellt gulliga klänningar:D    jag håller med Heda om det där med sidenbandet=)

Linda
0

Jag kommer frossa i byxer i alla längder på benen med hög knytmidja= SÅÅ snyggt.

-Sedan tycker jag att man kan unna sig snygga solisar och vackra väskor, skor.

På sommaren bor jag i alla möjliga pums med eller utan klack, med eller utan öppen tå osv.

Ser ram emot sommaren som vanligt det e då jag känner mig som finast:)

Pomperipossa
0

Längtar verkligen tills det blir varmt och man får hänga undan skoteroverallen…Glad Längtar verkligen efter mina pumps….

SarahPeace
0

tack så mt för svaren :D

Hur blir de me Ballernina skor då  ? : D

Flisa
0

mode? ;) här ärdet på med egen stil minsann..

modellflickan
0

Korta kjolar blir det för min del då jag ar snygga ben. :)

Real
0

ballerina skor är absolut inne fortfarande.. dom finns överallt i alla färger.
Sen ska visst jeansen lottas bort nu till mer brallor i tyg.. (men ja kommer hålla mig till mina jeans iaf) och såklart skärpet eller bandet i midjan. Stora brillor och små handväskor:P

__iE
0

njaae, det ska faktiskt va stora väskor också ;)

Real
0

jaja.. sorry, ja tänkte mer på kuvärt väskor som man kan gå med bara nycklarna och pengar eller nått.. annars är de ju riiiiiktigt stora väskor som gäller.. de är sant:)

Linda72
0

ZoomaHar skickat efter från josefssons en  trenchcoat . Tycker röd var lite kul?  Vad tycker ni andra?

Flisa
0

ååh den jackan satt ju jättefint på henne! :O beställde en liknande och den kom igår.. skickade tillbaka, såg hemsk ut i den!

Linda72
0

#14  Det var inte kul, hoppas jag blir nöjdare med min kappa?Fundersam

Flisa
0

25# mhh.. såg verkligen ut som om jag skulle på julfest eller något. hemskt! :P

sofie
0

*putt*

Murre_Uddiz
0

haha. Inte bryr jag mig om nåt mode xD och har aldrig gjort :P Kör min egna stil :P