Bra lösnaglar?
Vart finns det att köpa bra snygga lösnaglar? :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
kikcs ;)
#1 Hittade inga snygga när jag var in där sist :)

Alla kicks har ju olika sortiment, annars har du ju Åhlens och lindex, gina osv som om de har ett sminksortiment säljer lösnaglar oxå. Annars är mitt tips tradera!
Annars har du smink.nu och bubblebox.se som säljer naglar :)
Qui dormit, non peccat
#3 Ja precis, det kicks jag har närmst har mest neutrala tråkiga naglar:)
Kan man beställa på Åhlens eller Lindex? Har inte det direkt nära…
Tack! Ska kolla dem hemsidorna :D
H&M ;)

Näe varken Åhlens eller lindex har det på sina hemsidor som det verkar. Inte gina heller. Verkar inte vara många som säljer lösnaglar på internet, kollade precis på HM och på hemsidan säljer inte de heller lösnaglar.
Qui dormit, non peccat
Jag menar inte online, utan i H&M butikerna ;) hon skrev inte att hon skulle beställa, jag tänkte att hon kanske skulle köpa i H&M butiken :)
#6 Okej vad tråkigt :)
#7 Har närmaste h&M som har sånt, ca 6 mil härifrån ;)
Har du kollat på asos.com? :)
#9 Nix tack! :D
Hmm, såg att de inte säljer dem längre… Däremot säljer de ju nailart-saker, så man kanske kan köpa ett par ofärgade lösnaglar som man sedan sätter nailarten på för att göra dem lite roligare? :)
#11 såg det med nu när jag kollade.
Får kolla på nailart, annars får jag hålla utkik på tradera :D
Jag köpte ett par lösnaglar för 100 kronor på KICKS.
Kiss Everlasting som inte levde upp till sitt namn "everlasting".. Eller jo, de höll i 10 dagar men limmet började lossna under vissa naglar efter 2 dagar.
Men limmet började nog att lossna för att jag höll på mycket med vatten under tiden som jag hade lösnaglarna på.
Men om du håller dem torra och limmar jämnt över nageln så är det ingen risk att de lossnar efter några dagar 
#13 Fina :)
På ebay kan man göra riktiga kap om man är beredd att vänta uppåt 2 månader innan leverans (om man köper från kina)
#15 Jag har fått ifrån t.ex thailand får tradera, tog 1-2 veckor bara:)
Så det är inte alltid det tar så lång tid som 2 månader:)
Menbra tips ska kolla :D